november 04, 2006

Halleluja! Gud belønner meg!

Gud har bestemt seg for å belønne meg for mitt virke som profet ved å sende meg en kjæreste! Det være Gud som har ordna detta. Se hva jeg fikk i posten:

    FROM MELISSA

    Dear,

    ASSISTANCE TO RELOCATE & INVEST IN YOUR COUNTRY.

    I just read your profile from the site, and I am moved with genuine
    love to contact you. I will like to get to know you better for a serious
    relationship.
    I am Miss Melissa Amani the only child of late Dr.Francis Amani. My
    father was assassinated by rebel forces here in Ivory Coast few months
    ago.

    As the only child of my father, before his death he informed me of the
    sum of Ten million dollars only ($10m), which he deposited in a bank
    here with my name as next of kin.
    There is a gruesome war currently raging in the country, that is why I
    require your assistance urgently to transfer this funds and relocate to
    join you for investment.
    Please reply through my private email for more detailed discussion:
    melmani01@yahoo.fr, or call me on the tel. number above.

    With every good wish.

    Melissa
    EMAIL:melmani01@yahoo.fr


Det er altså en rik kvinne som har falt for meg, ved hjelp av en presentasjon på et språk hun ikke kan, og et bilde som er en narkoman tegneseriefigur. Det er et mirakel! Halleluja!

Etiketter: ,

2 Comments:

At 04 november, 2006 20:56, Anonymous Anonym said...

Vel, gratulerer med ny dame, da:) Spanderer du en øl på gamle venner så man kan skåle for dere, nå som du plutselig er full av penger?

 
At 04 november, 2006 21:06, Blogger Elvis Bling Laden said...

ja, erru gæern. Jeg må bare få dama over hit først, og selvfølgelig få huka ut noe av disse spenna. Men det går sikkert bra.

 

Legg inn en kommentar

<< Home