april 05, 2006

Navlebeskuing på venstresida

Navlebeskuelsen på ytre vestrefløy vil ingen ende ta. Mange har sikkert sett den sørgerlige bloggen Vår dystre verden, hvis formål er å kaste så mye edder og galle som mulig på AKP. Kaffepraten går høyt og lavt, og venstresidas navlebeskuelser kringkastes nå ikke lenger bare til politiets sikkerhetstjeneste, men hele Norge kan nå følge med på venstresidas navlebeskuelser.

Nuvel.

Navel.

Den siste som har slengt seg på bølgen med intens venstreradikal navlebeskuelse er altså vår venn i Communist Kickback. Han har lagt ut et bilde av sin egen navle, som gjør at vi alle kan delta i hans navnlebeskuelser:



En ser tydelig at navlen hans tillhører en ung mann på knapt 18 år. Den er hårløs og glatt, og den er holdt holdt eksemplarisk ren og fri for lo. Bildet er noe mørkt for å virkelig kunne vurdere navlens dybde, men det er nok til å gi inspirasjon til videre studier av hans kroppsdeler.

Han påstår imidlertid at navlebeskuelser er en statisk affære. Jeg har sjølv, som mangeårig aktivist på den ytterste venstre fløy, lang erfaring i gransking av egen navle, og jeg kan opplyse den unge mannen om at så ikke er tilfelle. I mitt tilfelle har jeg observert en skremmende utvikling i rettning dvaskhet og slapphet. Ved nøyere studier vil en finne at aktivitetsnivået ikke lenger er det samme, og det gjør at helhetsintrykket blir noe mindre tilltrekkende, kanskje spesielt for ungdom.

Tidligere tiders feil kan også sette spor i form av grums, og det kan være vanskelig å kvitte seg med. Det er, i mitt tilfelle, et opportunt spørsmål om hvorvidt en enkel omgruppering vil være nok i seg selv.

En dusj hadde kanskje gjort en hel del dog. Her er min navle:



Min primære funksjon med Gud Bedre er, som mine faste lesere er godt kjent med, å bringe profetier og nyheter på vegne av alle tings skaper. Jeg har derfor fått tillatelse fra Gud å trykke et bilde av den hellige navle. Det er nettopp denne som ofte karakteriseres som "verdens navle". Mennesket er som kjent skapt i guds bilde, så dette er altså intet mindre enn den orginale navle; den alle menneskelige navler er modelert etter. Enhver relgiøs vil umiddelbart stille seg spørsmålet; hvis en absolutt skal drive med navlebeskuelse, hvorfor ikke kikke på en som ser litt bedre ut enn hos den jevne venstreaktivist? Kos dere med verdens navle tilslutt:

6 Comments:

At 05 april, 2006 21:49, Anonymous Anonym said...

Sålenge man ikke har utovernavle...

Kanskje en spoof av LordXs KRF er på vei, Elvis? Kjendisnavlesøndag (KNS)?

 
At 05 april, 2006 23:06, Blogger butleninwasentdead said...

Oj, jeg skjønner at jeg fortsatt er ung, min navle er fortsatt en uberørt og sart ting, en jomfrunavle som ikke har blitt berørt av den brutale virkligheta.

 
At 06 april, 2006 12:51, Anonymous Anonym said...

Elvis, kan du fortelle meg om du får melding om trackback eller pingback til denne posten fra min blogg?

 
At 06 april, 2006 14:59, Blogger Elvis Bling Laden said...

ja, det kan jeg fortelle, og nei, det får jeg ikke. Det er nok et eksempel på blogspots svakheter igjen, er jeg redd.
Forøvrig synes jeg din godt voksne navle bærer større likheter med unge herr leninwasntdead sin enn min, som vel er nærmere din alder.. Kan det være at dere er èn og samme person? Nå må jeg inrømme at min erfaring innenfor Navlologi ikke er av akademisk art, og at jeg derfor kan ta feil.

 
At 06 april, 2006 15:25, Anonymous Anonym said...

Nuh, synd med track-/pingback -- men så veit du i alle fall at jeg tenkte på dere.

Ingen føflekk i nærheten av unge leninwasntdeads navle, så vidt jeg kan se! Så det er nok forskjell på oss. Hvis du attpåtil tenker deg navlen min litt skarpere, og med litt bleikere hud, (bruk fantasien mann, jeg veit du har!) ser du kanskje at leninwasntdeads og min navle ikke er så like allikevel.

Men vi er hårløse og reinvaska begge to, det er sant. Kan det ha sammenheng med at leninwasntdead er reine barnet, og jeg ikke har så lang offisiell fartstid på venstresida å vise til? Vi er ikke heilt utbrukte ennå?

 
At 14 april, 2006 22:34, Anonymous Anonym said...

Hm. Enkelte av oss ville kanskje stusse over at Gud har en navle ...?

 

Legg inn en kommentar

<< Home