november 12, 2006

Queervennlig kjønnstest

Jeg har testa dere utallige ganger for å finne ut om dere er menn eller damer. Det er sånn cirka 50/50. Men i disse dager er jo det en veldig gammeldags test. Her er en moderne en:





Er du kvinne eller mann?

har mannlige kjønnsorganer

har kvinnelige kjønnsorganer

blir forelska i menn

blir forelska i kvinner

føler meg som kvinne

føler meg som mann

ser ut som kvinne

ser ut som mann

vil være feminin

vil være maskulin






Og nå; siden du ikke enda har gjort det, gå å ta Leserundersøkelsen


(resultater fra kjønnstesten, og resultater fra leserundersøkelsen)

Etiketter:

5 Comments:

At 13 november, 2006 08:51, Anonymous Anonym said...

Men. Jeg fikk jo ikke noe svar jo. Er jeg kvinne eller mann? Hva skal jeg gjøre nå?

 
At 13 november, 2006 10:52, Blogger Brage said...

Slapp av Lars. I Egypt kan du bli hva du vil for en billig penge, bare ikke si det høyt!

 
At 13 november, 2006 12:14, Blogger Elvis Bling Laden said...

Lars: det kan jo ikke JEG vite. Hva du skal gjøre nå? Har du tatt den vanlige leserundersøkelsen, da? Ta den, du.
Brage: jøss? Snakker vi billige kjønnsoperasjoner, her? Eller misforstår jeg?

 
At 13 november, 2006 15:09, Anonymous Anonym said...

Elvis. Det er du som er Gud. Jeg er jo bare en vanlig, ja, som sagt så vet jeg ikke lenger, etter denne forvirrende testen.

Jeg har tatt leserundersøkelsen, men den var jo helt lik alle de andre! Og hvordan er det meningen at jeg skal uttale meg om diverse musikere (?) og blogger ingen leser uansett? Jeg trodde gudsord skulle gjøre livet enklere, jeg...

 
At 16 november, 2006 14:11, Blogger Elvis Bling Laden said...

lars: seriøst? Da trenger du å lese fler av dem. De gjør kategorisk IKKE livet enklere. Denne testen tjener også til å vise at jo mer finmaska og vitenskaplig vi er, jo mindre er det mulig å skjønne av noe som helst. Kjipt det, pølsa.

 

Legg inn en kommentar

<< Home