november 06, 2006

Gud Bedre oppsummert

Artikkelfrekvensen har gått noe ned i det siste. Men i motsetning til alle andre bloggende idioter, så unnskylder jeg meg slett ikke; jeg har god grunn. Eventuelle klager kan du ta i kveldsbønnen direkte med gud.

Det er litt interessant å se at statistikken ikke går noe særlig ned, da. Faktisk heller litt opp. Det har nok en sammenheng med at det etterhvert begynner å bli endel artikler, og at det kommer endel besøk basert på søking etterhvert. Jeg kan vel avsløre at den om Kåre Conradi og Marian Aas Hansen ikke trakk ned akkuratt på det omerådet. Og i dette tilfeller er det jo faktisk greit, føler jeg. Jeg kan identifisere meg med dem som søker på det. De føler seg litt dølle, akkurat som meg. Velkommen hit, nye lesere! Håper dere koser dere her!

Søkerord, altså. Nå begynner det å komme fine, som foreksempel "tillhengere av stalin", som opplagt leder hit. Eller "hvetebolle", som jo må sies å være en fin vri på en gammel søkertraver. Men de meste er sånne som ikke egner seg på trykk, og det er jo litt rart, i og med at det faktum at de leder til meg vel beviser at de har vært akkurat det. På trykk, altså.

Hvor lenge sida siste oppsummering? Siden Juli. Det er altså litt lenge. For å forkorte ventetida, så må det sies at jeg lagde en oppsummering av den Antirasistiske Blogstafetten som er lesverdig, og som jeg var ganske fornøyd med. Altså; ikke posten i seg sjølv, men hvordan den gikk. Det var ålreit.

Og, når vi er på politikk, sjekk ut denne om norske våpen eller denne om politivold og mord. I tilegg har jeg gått til angrep på Jo og Mimir her, men ingen av dem ser ut til å ha reagert nevneverdig. Det er mulig jeg må ty til mer drastiske virkemidler for å fange oppmerksomheten fra de kanter.

Alkoholrelatert flausem T-skjorter, mere t-skjorter, og mer mobbing av finkultur, som jeg er ganske glad i. Det er vel en av mine mindre sympatiske sider, skal en være ærlig.

Intime betroelser fra sex-livet burde jo være en blogg-slager, og jeg er også programforplikta til å komme med noen nye bud fra gud. Kos dere med dem. Etiske spørsmål har blitt drøfta, eller ihvertfall forsøkt drøfta. Også har jeg forsøkt å lansere enda ett nytt ord, som også har bredt om deg.

Gi meg en kåk, og en liten nekrolog.

JO, også har jeg forsøkt å skrive litt mer om debatter på internett, eller om framtida til informasjonssamfunnet og revolusjonen og kommunismen og hele greia. Den er tilogmed sprita opp med noen referanser til gammal SF, og sånt pleier jo folk å like her inne, men denne gangen ser jeg ut til å ha feila. Jeg har faktisk tidligere i hele denne bloggens levetid bare skrivi noen svært artikkler som overhodet ikke er blitt kommentert, men slett ikke når statistikken påstår at jeg har 250 lesere dagen (for november). Hvorfor?

Kan dere være så snille å forklare meg hva jeg gjør feil? Eventuellt hva jeg gjør rett?

Og selvfølgelig, gå å ta
Gud Bedre leserundersøkelse for altfor lang tid
?
På forhånd takk.

Resultater

Etiketter:

10 Comments:

At 06 november, 2006 15:02, Anonymous Anonym said...

He, he...du er glad i de der navlebildene :)

 
At 06 november, 2006 18:25, Blogger Elvis Bling Laden said...

jaggu er jeg det! kanskje spesielt din ;-)

 
At 06 november, 2006 18:25, Blogger Elvis Bling Laden said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 06 november, 2006 18:25, Blogger Elvis Bling Laden said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 07 november, 2006 03:03, Anonymous Anonym said...

Kåre Conradi og Marian Aas Hansen virka hos meg og. Jeg måtte jo bare teste det ut, så jeg la posten din i bloggfiltret -- den lenka var gårsdagens mest populære:D

 
At 07 november, 2006 11:44, Anonymous Anonym said...

Oh...smoothtalking..;)

 
At 07 november, 2006 16:34, Blogger butleninwasentdead said...

Vit at ditt angrep på min uangripelige persjon ikke har gått ubemerket.Jeg venter bare på det rette øyeblikket til å knekke deg...drøvtygger...

 
At 08 november, 2006 14:00, Anonymous Anonym said...

Å fy fader, jeg haaater navler.
Jeg måtte holde hånda over bildene her.. Finnes ikke noe eklere i verden!
Blæ, det gir meg samma følelsen som å lukte på en maisboks når du er spyklein.

 
At 08 november, 2006 16:18, Blogger Elvis Bling Laden said...

tiram: jeg veit det. Det er drøyt.
Mihoe: ;-)
Butlenin: det er godt å høre. Jeg gleder meg.
Christin: takkar liten. Jeg synes veldig synd på deg. Enormt. nei.

 
At 08 november, 2006 23:47, Anonymous Anonym said...

Må nesten få bidra med en syntese av t-skjorte og alkoholpåvirkningspostene.
Har dessverre kun 2.håndsinfo fra kamerat som kom tilbake fra USA og BESKREV t-skjorta. Har ikke bilde og må gjøre det samme selv.
T-skjorta hadde altså en stor figur av en slags mannsperson morfet litt over mot Emanuel Desperados. Innskripsjonen lød:
INSTANT ASSHOLE ! Just add alcohol.

Cassanders
In Cod we trust

 

Legg inn en kommentar

<< Home