desember 13, 2006

Elvis Bling Laden - Sympatisk, beskjeden og ydmyk!

Verdens to mektigste menn i omfavnelseDenne posten er et eksperient i dobbeltkommunikasjon. Det er ikke så lett alltid, men det er noe dyktige kommunikatorer kan vinne enormt på å mestre. Jeg har heller ikke vært beskjeden i mitt ambisjonsnivå for denne bloggen, som eneste autoriserte talsmann for vår herre Gud, så derfor gir jeg det altså et forsøk.

To ting; Det er på tide med Leserundersøkelse for november og desember. Jeg vil at du skal ta den, og at dere skal fylle ut nøye og sammvittighetsfullt. Deretter, når dere har gjort det, så synes jeg du skal gå til NM i blogg; Tordenbloggen, for og stemme på meg for tredje gang. Det er altså helt forferdelig viktig. Det står om guds ære.
Enda viktigere enn det: det står om min ære, popularitet, og Hjorten har angivelig utlova premie!

Jeg vil altså gjerne vinne. Samtidig vil jeg gjerne framstå som litt beskjeden, og litt sånn Norsk at det ikke er så viktig for meg, og konkurranser kan ikke avgjøre noe og sånn. Så derfor vil jeg gjerne at du bare skal akseptere det som et premiss, er du snill. Jeg har ingen særlig gode argumenter, men jeg vil gjerne framstå som sympatisk, beskjeden og ydmyk.

(Hadde det ikke vært ålreit hvis du kunne si at jeg er sympatisk, beskjeden og ydmyk et eller annet sted, så kunne jeg sitere det, og så slapp jeg å si det sjølv?)

Og for guds skyld, ta leserundersøkelsen. (Se resultater.) Og dessuten; gå inn på Tordenbloggen og Stem!

Siste: Bikkja lever fremdeles. Gud Bedre overlevde tredje runde. Tjo! Da kan du gå å ta leserundersøkelsen.

Etiketter: ,

17 Comments:

At 13 desember, 2006 09:54, Blogger Elvis Bling Laden said...

Der blei jeg litt ivrig, gitt. dagens Tordenblogg er ikke oppe enda.

 
At 13 desember, 2006 10:10, Anonymous Anonym said...

I dag ble det delt stemme i din duell fra meg, gitt. Nå begynner Tordenbloggen virkelig å skape splid, akkurat slik vi liker det! :D

 
At 13 desember, 2006 11:18, Blogger Elvis Bling Laden said...

neste gang jeg treffer deg, så skal jeg ta med en diger kniv, dele deg i to, også ta med den delen jeg liker hjem ;-)

Forøvrig blei jeg litt nervøs når jeg så at hjorten heia på meg i artikkelteksten. Det er jo en underdog-grei dette, synes det som..?

 
At 13 desember, 2006 11:45, Anonymous Anonym said...

Å...jeg heier ikk så mye på deg som jeg forsøker å psyke ned Habben:-)

 
At 13 desember, 2006 13:16, Anonymous Anonym said...

Bildet til denne posten minner meg forresten om fireåringen i Texas som måtte sitte igjen på skolen for å ha klemt lærerens pupp med hodet sitt.

 
At 13 desember, 2006 15:38, Anonymous Anonym said...

Nå har jeg gjort begge deler! Får jeg trøstepremie da?

 
At 13 desember, 2006 19:56, Blogger Elvis Bling Laden said...

Numlok(?): puppeklemming i den alderen er liksom litt for seint, eller litt for tidlig. han får øve seg på å bli straffa litt, det blir bare værre når han blir eldre likkavæl.
Tiram: Klart du skal få trøstepremie. Over jul. restegaver. Det er ålreit, det?

 
At 13 desember, 2006 20:22, Anonymous Anonym said...

Spørs hva det er, det. Jeg er ikke interessert i slips og svarte herresokker, eller stygge vaser. Tegneserier, bøker og snop mottas med takk:)

 
At 14 desember, 2006 03:07, Anonymous Anonym said...

Øyyh! jeg skreiv ikke at det var meg!

 
At 14 desember, 2006 14:10, Anonymous Anonym said...

Hjorthen: Har du seponert etter eget forgodtbefinnende nå igjen.

 
At 15 desember, 2006 00:55, Anonymous Anonym said...

stilig blogg du har=)

 
At 16 desember, 2006 08:31, Anonymous Anonym said...

Synes undersøkelsen din var litt vrien denne måneden, mange spørsmål der jeg ikke ville velge men svare flere ting...

 
At 17 desember, 2006 12:49, Anonymous Anonym said...

Næmmen, jeg skrev en kommentar her, jeg, men den ble visst sensurert...

Jeg forsøkte å si at jeg i all beskjedenhet vil si at jeg syns at du, mennesket bak sendebudet, er en svært sympatisk fyr, med en ydmyk livsinnstilling.

 
At 17 desember, 2006 14:43, Blogger Elvis Bling Laden said...

tiram: jeg pleier altid å få litt for mye herresokker. Og én gang har jeg tilogmed fått slips! Kan du tenke deg? Kanskje du vil forsøke deg som avril?
Anonym: men er det ikke sånn at du er så opptatt at det er deg som er den EKTE anonymus her? Jeg bare forsøkte liksom å sende et annerkjennende nikk.
Habben: hva betyr seponert?
mari: takker og bukker!
Jokke: Jeg beklager det. Ting skal ikke alltid være så lett. Det kommer en enkel en uti januar. Okei?
dadida: takker og bukker! Det er alt for meget. Også tenk på at han forrige karen som var talsmann (eller var det karen før der igjen?) mente at han var sønnen til gud! Hæ! Litt av et ego, eller hva?

 
At 17 desember, 2006 17:30, Anonymous Anonym said...

Forsøke meg som "avril"? Hva-da? *forvirra*

 
At 17 desember, 2006 18:15, Blogger Elvis Bling Laden said...

Avril, ei jente med slips:

http://images.allposters.com/images/152/AVRIL-TIE.jpg
http://www.songsyoulove.com/pictures/tie.jpg
http://www.birmingham101.com/music/avril.jpg
http://www.poster.net/lavigne-avril/lavigne-avril-brown-tie-6500198.jpg
http://www.avatarist.com/avatars/Music/Avril-Lavigne/Avril-Pink-Tie.gif
http://foto.girlpower.it/files/gallery/Donne_cool/Avril_Lavigne/tn_avril_lavigne_w_tie.jpg

 
At 18 desember, 2006 13:05, Anonymous Anonym said...

Uh, tja -- trur ikke den stilen der er heilt "meg" ... Du kan få beholde slipsa dine:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home