desember 12, 2006

Gud kan knapt bli bedre

Siden den siste oppsummeringa for altfor lang tid har det vært betydelig mer liv på norsk webs mest profetiske blogg.

Bestefar er død. Jeg viste det på forhånd, og jeg skreiv denne lille saken rett før. Nå bør jeg kunne inkassere annonserte klemmer, og det skal angivelig fungere som en slags trøst.

Jeg har også fortalt om mitt gamle kollektiv, en litt pinlig historie om kaffe og løssluppen sex her, og, skal vi kalle det interiørdesign, i Et grisete kjøleskapsdikt. Må det aldri, aldri transkriberes.

Det har blitt mye om ungdomshuset, starting with I kan rende oss, vi blir, fortsettes med Det endelige slag, og så med gladmeldinga Ryddinga av ungdomshuset avlyst. Tjo!

Min kommentar til de Sporveisansattes gå sakte aksjon her. Ganske forutsigbare greier, skulle en tro. Litt sånn om solidaritet og om den enestående muligheten for tagging. Likevel lar folk seg provosere. Kan du tro det?

Jeg har tatt en Fernet og en Øl for at Pinochet har tatt kvelden. Det bør du også, men bare hvis du takler det bra. Rusbrus går også bra, eller et glass sjokolademelk for Fantomet og andre som tenker som han.

Demonstrasjonsmimring her, fra dengang jeg brøyt meg inn i fengsel.

Oppbygginga av et omfattende obligatorisk bibliotek, først her, og siden med noen mindre oppdateringer her. Hvis du ikke vil at folk skal le hysterisk og peke på deg, så bør du skrive ut lista og ta den lange antikvariat-runden umiddelbart over jul.

Siden vi er på kulturhakket, så er det også all mulig grunn til å minne om Musikkjournalistikkens elendighet, som var inspirert av en debatt som gikk i Dagbladet mellom Sigrid Hvidtsteen og Rune Nilsson.

Blogging, så har jeg på en måte skrivi om mitt forhold til Kari på Frokost-TV. Hu skreiv en melding, men den var litt rar. Jeg trur ikke hu er fast leser enda, så det blir jeg vel nødt til å jobbe litt mer med.

Jeg har vært nominert til NM i blogg; Tordenbloggen, og jeg forsøkte å få dere til å stemme én gang, det viste seg å funke, så jeg forsøkte å true dere til å stemme én gang til, og det fungerte også. Det betyr at jeg går videre! Jeg forstår ikke åssen jeg skal få sove om nettene.

November er også min mest besøkte måned noensinne. Det kan skyldes at jeg førte en konkurranse med meg sjølv for å tvinge det gjennomsnittlige anntallet "Unique visitors" (på Statcounter) på over 200 om dagen. Det gikk ikke. Jeg endte på 191 i snitt for November.

Jeg venter stadig på svar fra Mimir og Butleninwasntdead for angrepet på deres dustete pseudovenstrepolitikk i innlegget Jævla streitinger. Jeg mistenker at de forsøker å late som ingenting. Jeg skal nok minne dere på det, kyllinger!

Den siste avstemninga viser at 51% av leserne ønsker at jeg skal stå fram med fullt navn. Det er jo flertall, men det er veldig knapt. Fortsatt litt usikker på den der, altså.

Profetier kommer framover.

Men først så blir det den månedlig avstemning, og vi går også mot avsluttninga av Gudbedreprisen 2006!

Ålreit?

Etiketter:

4 Comments:

At 12 desember, 2006 16:46, Anonymous Anonym said...

Hepp
Hvor har du skaffe de brillene? Mr. Spider ville bukket, før han sparket så klart.

 
At 12 desember, 2006 16:59, Blogger Elvis Bling Laden said...

eh..
Er det nå jeg skal si at formeren min lagde den høy på former-dop?

Bildet er jeg redd jeg fant på verdensveven. Ingen egentlige spennende historier knytta til det, bortsett fra eventuellt det reint opphavsrettslige i at jeg bare poster bildet uten å se meg til sida.

 
At 12 desember, 2006 17:13, Blogger butleninwasentdead said...

Jeg har selvfølgelig ikke glemt deg ditt trappetroll, er bare at jeg er så fryktelig opptatt med å være revolusjonær at har vansklig for å finne tia.
Svaret vil komme, og det kommer til å være fryktelig.
Forøvrig, kan du slutte å bruke navnet mitt, jeg forsøker faktisk å holde en lav profil. Hvis ikke blir jeg nødt til å bruke navnet DITT og det vil du vel ikke.

 
At 13 desember, 2006 06:11, Blogger Elvis Bling Laden said...

Nå skal det være fiksa. Ålreit?
Jeg håper jeg får svar, det er bare det at det er cirka en måned sida du beklaga deg fordi du ikke hadde fått svart. Så whuttup med det 'a,liksom?

 

Legg inn en kommentar

<< Home