februar 25, 2006

40 year old virgin

Jeg har trøbbel med kliss. Jeg får spader av klissete sanger på radio, til det nivået at jeg er nødt til å skru av eller forlate rommet hvis det ikke lar seg gjøre. I en periode var jeg dritredd for å høre "Nothing compares to you" med Shinead O'Connor. Mamma fortalte at jeg begynnte å gråte når jeg så "Vi på saltkråkan", på det punktet hvor faren detter i vannet og alle ler. Jeg synes de var så slemme mot han. Du skjønner tegninga. Jeg er en skikkelig gjennomført pyse når det kommer til sånne greier.

Det som er værre, er at jeg virkelig ikke takler sånn "pinlig" komedie. Jeg blir fortsatt flau å må gå ut av rommet bare på grunn av dårlige amerikanske sit-coms.

"hva skal du?"
"eh.. jeg skal på do en tur."

La-ang dotur følger.

"Hva skal du nå, da?"
"Eh.. Jeg skal bare ta en røyk"
"jomen du kan røyke her."
"Eh.. Jeg bare trenger litt frisk luft"


På dette tidspunktet begynner folk å lure på om det er noe galt. Foreksempel om jeg er gal.

Sett i lys av dette er det kanskje litt pussig at jeg lasta ned filmen "40 year old virgin". Poenget er at jeg lærer jo aldri.
Jeg forsøker å se filmen, helt i ensomhet, og jeg klarer ikke å komme igjennom. Den er så jævla pinlig. Jeg blir flau når jeg ser på den. Nå har jeg forsøkt i fire dager, og jeg klarer det faen ikke. Jeg ser litt hver dag, da. så kanskje jeg kommer igjennom tilslutt.

Gud bedre.

Etiketter: ,

3 Comments:

At 04 mars, 2006 17:04, Blogger Magnus said...

Hahaha, kjenner meg veldig godt igjen i dette.

Å sjå på The Office er ei skikkeleg utfordring.

Men det eg hugsar som mest pionleg frå barndomen var å sjå ungdomsprogram saman med foreldra mine. Halvsju og Blikkbåx etc.

 
At 07 mars, 2006 22:51, Blogger Elvis Bling Laden said...

forferdelig. Jeg har fortsatt ikke klart å se den, faktisk. Jeg skal prøve igjen i kveld. Jeg er _snart_ ferdig...

 
At 07 mars, 2006 22:54, Blogger Elvis Bling Laden said...

forferdelig. Hva med Yo MTV raps?
Jeg har fortsatt ikke klart å se den, faktisk. Jeg skal prøve igjen i kveld. Jeg er _snart_ ferdig...

 

Legg inn en kommentar

<< Home