april 21, 2006

Quality Hotel Steinkjær

Det er ikke overraskende at hotellene gjerne foretrekker en viss type mennesker. I dette tilfellet synes jeg imidlertid utvalget av mennesker var litt overraskende. Slett ikke skuffende, det må jeg si, men litt overaskende, altså. At denne spesielle, og kanskje litt smale sosiale gruppen også ser ut til å ha fått en egen ving i fjerde etage, finner jeg oppsiktsvekkende.

Jeg ser fram til den dagen vi også kan få en rap-star vogn i NSB, og gjerne en egen klasse i SAS og Norwegian Air Shuttle (NAS!).

Etiketter: ,

8 Comments:

At 21 april, 2006 01:24, Anonymous Anonym said...

:D

Nydelig, mye kulere enn fartsgrenseskiltet ved mitt barndomshjem som opprinnelig lød på 30 km/t, men som en røver hadde malt om til 80.

 
At 21 april, 2006 07:21, Anonymous Anonym said...

Men hvem er disse "hei"-folka som har fått egen heis?

 
At 21 april, 2006 08:41, Anonymous Anonym said...

Satanister har sin egen vei i riksveg 666 på nordmøre :)

 
At 21 april, 2006 16:55, Blogger Elvis Bling Laden said...

Ivers: Huff, da. Det høres jo ikke noe moro ut. Min er gøyere.
Tiram: Jeg er usikker på hva det med "hei lift" skal bety..
Anonym: Hehehe.. Det er godt å høre. Satan sjølv er glad i å kjøre bil, trur jeg.

 
At 21 april, 2006 18:40, Blogger Fjeldstad said...

Det kan jo være gøy å kjøre fort da. Bare det er best å gjøre det før unga har stått opp/gått ut

 
At 21 april, 2006 19:02, Anonymous Anonym said...

Den ene bestemora mi pleide å bo på postnummer 6660 -- på Nordmøre det og. Må være noe med de folka der ...

 
At 22 april, 2006 21:02, Anonymous Anonym said...

Hahaha! Steinkjer er stedet ;)

 
At 22 april, 2006 21:52, Blogger Elvis Bling Laden said...

Pjah.. Når jeg tenker etter, så har jo faktisk satanista også steder Hell fra før, som ikke ligger så langt unna steinkjær. Dessuten; er det ikke urettferdig at satanistene får både en riksveg, OG et helt sted i nord-trøndelag, OG et eget postnummer, mens rapstjernene får en skarve ving på steinkjær quality hotel?
Notorius: Steinkjær er plassen. Jeg regner med at fjerde etage er tenkt mest for deg?

 

Legg inn en kommentar

<< Home