april 19, 2006

Kast TV'en

Jeg satt på en pubb forrige kvelden, og endte mot min vilje inn i en diskusjon om Big Brother.

- Alle gutter i Norge vil jo pule Big Brother Jessica" Jeg er ikke helt sikker på om det var Jessica, men jeg trur det må være noe sånnt. Sjølv hadde jeg ikke noe nevneværdig ønske om å pule med Jessica, men det er mulig at jeg hadde hatt det hvis jeg hadde hørt om hu fra før.

- "Fordi hu er så dum." Jeg hadde fortsatt litt problemer med å henge med, men siden jeg fortsatt ikke viste noe om de omtalte, så kommenterte jeg ikke det heller.

- "Jeg mener, hu står å slår seg på leppene sånn at det alltid skal se ut som at hu nettopp har gitt noen en blow-job! Og hva ber du egentlig om da?"

På dette tidspunktet av samtalen var det allerede for seint å kommentere. Det kom fram seinere at min bekjente annser seg som en nær venn av Per Heimly, og det er mulig at min bekjente og Heimly sammen har ødelagt hjernene sine med overdreven Big Brother-titting. Livsfarlige greier.

Sjølv fyller jeg badekaret, setter lap-toppen på dasslokket, og koser meg med et varmt bad og episode 18 av Prison Break.

Etiketter: , ,

10 Comments:

At 19 april, 2006 12:55, Anonymous Anonym said...

"Fordi hu er så dum" er vel den beste grunnen jeg kan komme på til *ikke* å ha sex med noen. Men hvis dumme damer er det eineste du kan få, nytter det vel ikke å være kresen.

 
At 19 april, 2006 13:06, Blogger Elvis Bling Laden said...

ja, det var veldig rart. Men kanskje er det fordi like barn leker best? Det er så jeg hører Kristin - "Menn, ass!"

Forøvrig er jeg usikker på om dumme damer er noe særlig lettere å få en kloke?

 
At 19 april, 2006 13:37, Blogger butleninwasentdead said...

Du veit at hvis du mister laptoppen i badekaret snakker vi sprøstekt bacon, og du kan ta en god og lang prat med hu Gud på ordentlig.

 
At 19 april, 2006 13:56, Anonymous Anonym said...

For ikke å snakke om at laptop'en vil bli ubrukelig! Men skal vi tru på bildet, står den bærbare i trygg avstand fra badekaret.

Når det gjelder dumme damer har jeg ikke så mange erfaringer å dele -- jeg foretrekker jenter med litt vett i hodet.

 
At 19 april, 2006 13:57, Anonymous Anonym said...

Fsck. Det var ikke meininga å være anonym, da:\

 
At 19 april, 2006 15:47, Anonymous Anonym said...

Jeg ser ikke på Big Brother, men jeg har ftt med meg at denne Jessicka har hatt seg med tre personer i "huset", at hu nå skal gifte seg med en av de hun har hatt seg med, i "huset", at hu kanskje må ut av "huset" for å sone en narkodom (eller noe i den dur), at hu har tatovert Barbie på korsryggen og at hu, om hu vinner, skal bruke vinnerpotten på å blåse opp brøsta.

Det er helt sant, jeg ser ikke på Big Brother, men jeg har en meget god kompis som tydeligvis ser på.

Huff og huff :(

 
At 19 april, 2006 18:56, Anonymous Anonym said...

Jessica er sikkert hun blonde og brune med store pupper...Og hvis vennene dine mener at det er en bra ting å pule dumt...veeel.

 
At 22 april, 2006 13:29, Anonymous Anonym said...

Nå har jeg bedrevet litt research her.
Jeg jobber på et sted som overvåker en skau med tv-kanaler, blant annet sørger vi for Big Brother-kanalene og en del annet snusk. I dag har jeg hatt på Big Brother-kanalen i fire timer og har følgende konklusjoner å komme med:

- Leni: Jessica er blond, har ganske små pupper og omtrent ingen stuss. Hun har til tider et halvsøtt ansikt, men virker både dum og slitsom.

- Tilbake til innlegget: Jeg kunne ihvertfall IKKE tenkt meg å pule Jessica. Jeg så for den saks skyld ingen andre der jeg kunne tenkt meg å ha sex med heller (ihvertfall ikke basert kun på utseendet). Dette er jo litt forstyrrende, for man skulle jo tro at produksjonsselskapet hadde putta noen snasne jenter inn dit? Merkelig. Jeg skal sende en mail og høre hva som foregår.

- Å ha sex med noen FORDI hun er dum er jo helt høl i huet. Intelligens er ganske sexy. Det hjelper naturligvis å se bra ut også, jeg er da ærlig nok til å innrømme det, men dumhet er en skikkelig turnoff.

Ah, det var godt å kunne skrive om dette i andres kommentarfelt. Min blogg er selvsagt for høykulturell til å ta opp slike saker. :D

 
At 23 april, 2006 11:12, Blogger Elvis Bling Laden said...

Ivers: jeg veit. Det var godt du fikk det ut her. Det er fint å kunne stå til tjeneste. Men altså; det å pule dumt er jo så dumt at det på en måte går opp i opp. Jeg forstår motivasjonen: Jeg må finne en dum dame, ingen andre forstår meg!
Vegard: jeg forsøker å tro deg. jeg forsøker. Big Brother.. hehehehe.. Du kan jo slå deg sammen med Ivers og gjøre "research"?
Butleninwasnt: Jeg mister ikke laptopen i badekaret, men jeg er litt bekymra for at det jo er ganske fuktig i rommet når jeg bader. Det kan hende at maskina ikke er veldig glad i det...? Jeg veit ikke. Det er ihvertfall kos.
Leni: Jeg funderte på om jeg skulle skrive "venn"; Historien ville jo blitt litt bedre sånn, men jeg skreiv altså "bekjent", som jeg trur er riktigere. Men vi har vært på fylla noen ganger, altså. Og han sier ve-eldig mye rart. Om det meste.

 
At 08 august, 2006 03:00, Anonymous Anonym said...

Det underlige med dette er vel ikke at mannen på puben vil pule ei dum dame (det er ofte det eneste sånne - og flertallet av alle - menn kan gjøre, i og med at langt de fleste damer til sjuende og sist er smartere enn dem), men at han 1) tar opp som et kjekt og greit tema at han vil putte tissen sin inn i ei dame han har sett på TV (her avslører jeg at jeg er dame som i tillegg sjelden eller aldri har sånne samtaler), 2) ikke er flau over at han tenner på mennesker som gjør at han sjøl framstår som smart, en nødløsning som aldri kommer til å bringe ham langt her i livet, men først og fremst 3) tolker denne Jessicas sexliv etter måten hun slår fingerne sine mot leppene (!). Fra nå av er det i tillegg til korte skjørt og utringa topper, utrygt å spise is eller (enda verre) falafel på byen en kveld. Om du syntes dette var et kjedelig innlegg, har du det morsomt for mye.
- Marte

 

Legg inn en kommentar

<< Home