oktober 30, 2006

Kåre Conradi og Marian Aas Hansen

Love-viruset gikk over hele verden. Tittelen på eposten het "I love you", og i brevteksten het det "I hate school". Viruset ødela bildefiler og lydfiler på datamaskinen, og kopierte seg sjølv og sendte seg til hele kontaktlista på den tidas mest populære epostleser.

Legg merke til detaljene; viruset kopierte seg til hele kontaktlista i epostleseren til de som blei ramma av viruset. Det er ikke så rart at viruset spredte seg i rasende fart over hele landet.

Hvordan veit jeg detta?

Jeg leste det i avisa.

Jeg fikk ikke viruset. Det betyr med andre ord at ingen rammede hadde meg i adresseboka. Ingen!.

Det var en smertefull tid.

Og misforstå meg rett; det er ikke det at jeg egentlig var interessert i sjølve innholdet i eposten med det kjærlige navnet. Virus er ikke i seg sjølv noe å trakte etter. Det var mer som symptom, noe som synliggjorde det faktum at jeg ikke hadde noen venner!

Og nå skjer det hele igjen.

Jeg leser aviser. Jeg leser blogger. På den måten skaffer jeg meg litterann feeling over hva som foregår. Og jeg har ikke fått bildene av Kåre Conradi og Marian Aas Hansen som angivelig "florerer på internett".

Hvorfor?!? Har jeg ingen venner? Er det ingen som liker meg lenger?

Og ikke misforstå. Det er ikke fordi jeg er nyskjerrig, synes det er gøy med ydmykede kjendiser, eller på noen annen måte har vekket kikkerinstinktet hos meg. Neida. Jeg er såret over hva det medfører av manglende vennskap til mennesker som er in the know. Jeg har ingen.

Viggo venneløs hilsen elvisblingladen@inkvisisjonen.com

Etiketter: , , ,

15 Comments:

At 30 oktober, 2006 14:53, Anonymous Anonym said...

Du er ikke aleine om å være venneløs, viss det er noen trøst. Alt jeg har sett er en ufokusert snopp som dingler fra en buksesmekk, og det er bare fordi VamPus har venner. Det er hardt, det.

 
At 30 oktober, 2006 14:57, Blogger Elvis Bling Laden said...

verden er urettferdig. Og sånne folk sier at vi ikke lever i et klassesamfunn? makan.

 
At 30 oktober, 2006 15:05, Blogger VamPus said...

Øi! Man har da tatt ansvar og videresendt bildene til Gud. Og som vi vet er det bare Gud og Gud alene som kan (for)dømme...

 
At 30 oktober, 2006 15:10, Anonymous Anonym said...

Som ateist stiller jeg meg litt tvilende til å overlate det til Gud. Vi vil høre Folkets røst!

 
At 30 oktober, 2006 18:49, Blogger Elvis Bling Laden said...

åh. Du er åpenbart flinkere enn meg til å google. Og det med sjølvkontroll har jeg ikke noe tro på. Ihverfall ikke for min del. Og.. vel.. ikke for deg heller. hahah.


takk takk vampus. Det blei jo selvfølgelig litt antiklimakz å se dem, da. Jeg hadde håpa på noe ordentlige griserier jeg, nå.

Tiram: selv er vi ofte barnslige og dumme, men folket er de virkelige idiotene!

 
At 30 oktober, 2006 20:28, Blogger M said...

Jeg fikk de på email, og jeg er fremdeles overbevist om at det må være tulle bilder.. det bare MÅ være det. Conradi er jo svigermors drøm.. han ville aldri tatt sånne bilder. ;)

 
At 31 oktober, 2006 08:12, Blogger Ronny K said...

Nei og nei.

Etter å ha lest Elvis' bedende post, måtte jeg også ut på leting, men det gikk jo både kjapt og smertefritt. Skaff dere fildelingsprogrammer folkens. Man finner det meste kjapt på dc++.

Husk: Å dele er snilt.

 
At 31 oktober, 2006 08:16, Blogger Fjeldstad said...

Du er ikke venneløs elvis du har bare fornufftige høfelige venner som forsvarer privatlivets fred.

 
At 31 oktober, 2006 08:56, Anonymous Anonym said...

Du kan jo se dem her:

http://dump.xerc.biz/ConradiHansen/

 
At 31 oktober, 2006 13:59, Anonymous Anonym said...

Det viser seg at jeg har en venn i Bergen, av alle steder. Jaja.

 
At 31 oktober, 2006 21:11, Blogger Dadida said...

uhu, litt seint ute, litt lite tro mot binladen for tida... men da har du tydelig fått dem opptil flere ganger da :)

 
At 31 oktober, 2006 23:01, Anonymous Anonym said...

Jeg fikk dem heller ikke på email. Jeg bare tolker det dithen at jeg har venner som ikke er intersert i sladder og vås. Fant dem forøvrig på en diskusjonsside, der lå de i ca. 15 min.

 
At 01 november, 2006 12:44, Blogger Plateprateren said...

Kåre Conradis penis? Jeg finner ikke en gang mine egen dirty-bilder på nettet.

 
At 01 november, 2006 21:33, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 05 november, 2006 16:05, Anonymous Anonym said...

Conradi bildene ligger på http://www.gifaen.com

 

Legg inn en kommentar

<< Home