november 19, 2006

Kari på Frokost-TV

Det er ikke alle som får til blogg-konseptet ordentlig, men kari jaquesson skriver en glimrende blogg. Siden hu også har vist litt interesse for å være med i bloggebyen, så tenkte jeg jeg skulle dele et gammelt minne fra hennes dager i Frokost TV.

Det er jo i utgangspunktet litt rart for oss som er litt mindre kroppslig instillt å våkne til hoppende og sprettende krølltopper sånn på morrakvisten. Altså, ikke at det er noe galt i det. Jeg skrudde jo ikke av.

Frokost TV går, som navnet indikerer, ugudelig tidlig om morran. Det prega også programledera, og en av dem var på den tida var en ganske ung og uerfaren mann som jeg ikke husker hva heter. De pleier å teame dem i et par med én mann og én dame, og denne mannen hadde en litt sjarmerende guttete og uproff utstråling. Denne morgenen hadde han ikke gnidd søvnen ordentlig gnidd ut av øynene, sjølv om han var på TV.

Kari Jaquesson hopper rundt og er veldig entusiastisk, og kanskje tilogmed ser hu litt ekstra bra ut denne dagen. Etter at hu har gjort greia si, viser kameraet vår programleder, som sannsynlighvis litt uforbredt utbryter;

Ja, det var Kari Jaquesson, det, og hu er sexy, hun!

Han ser litt tomt inn i kameraet, og blunker febrilsk i det det går opp for han at han kanskje har sagt noe man ikke sier på frokost TV. Han snur seg mot sin kvinnelige medprogramleder, og forsøker å rette opp intrykket;

...Og det er du også!

Etiketter: , ,

8 Comments:

At 20 november, 2006 16:43, Anonymous Anonym said...

Jeg trur det er fleire i det umiddelbare bloggnabolaget som blei litt gledelig overraska da de faktisk leste bloggen til Kari Jaquesson, og fant ut at det ikke bare var egenpromotering og slanking det handla om.

Men den stakkars trøtte programlederen ... Det er slike ting man får høre på hvert eneste julebord i år etterpå. Fikk han fortsette i Frokost-TV, eller bar det rett til annonseavdelinga med ham?

 
At 21 november, 2006 00:10, Blogger Elvis Bling Laden said...

Jeg aner ikke. Hvordan skulle jeg vite det? Jeg bare så det på TV og lo høyt. Også kom jeg på det igjen når jeg så at hu skulle være med på det dame-bloggtreffet deres. Men jeg har vel ikke akkurat inside-knowledge på emnet, er jeg redd ;-)

 
At 21 november, 2006 09:28, Anonymous Anonym said...

Meiner du å si at du ikke er oppe i tide til Frokost-TV hver morra, Elvis? Nå overrasker du meg litt.

 
At 21 november, 2006 22:54, Blogger Misha BB said...

Det er en sånn ting som burde legges ut på YouTube... Hm. Kanskje den ligger der. Må løpe å sjekke.

 
At 22 november, 2006 15:09, Blogger Plateprateren said...

Kanskje programlederen fikk fyken og har begynt i Mess-TV ? Kunne jo vært et sårt tiltrengt oppfrisking av det showet...

 
At 23 november, 2006 20:15, Anonymous Anonym said...

Hei, hei! takk for ros - kjempekoselig!!
Her er mitt nødrop ikveld:
Jeg er på desperat jakt etter 8mm videokamera. Skal lage kavalkade til min sønns konfirmasjon og har en haug av gamle videokassetter 8mm som jeg skal spille av, men vårt gamle kamera er ødelagt, noe jeg oppdaget i ettermiddag da jeg hadde fått låne redigeringsrom og greier!!! Krise . Konf'en er på lørdag.
KAN DU/NOEN DU KJENNER HJELPE MEG? Trenger å låne det imorgen (fredag 24/11) men kan hente det ikveld!!
premie til den som klarer å hjelpe meg!!!
Kari Jaquesson
trimtram@gmail.com

 
At 24 november, 2006 14:38, Blogger Elvis Bling Laden said...

eh... Nei. Har ikke.

 
At 25 november, 2006 16:33, Blogger David said...

hehe

 

Legg inn en kommentar

<< Home