oktober 21, 2008

Faen Hell

Forrige innlegg var alt for langt til bloggbruk, egentlig. Jeg veit.

Uansett; jeg har lovt Mihoe at jeg skal anbefale litt musikk innimellom. Du kan laste ned mixtapen til Faen Hell, tidligere kjent som Rasshølet Fra Løten (RFL). Tapen heter Sjukmeldt Mixtape, og du kan hendte den her. Det er gratis, så det betyr at det er en slags fornærmelse hvis du IKKE gjør det. Dessuten er teipen ganske så fin. Han er flink til å rappe, og jeg tipper at du sannsynlighvis ikke har hørt han før, og det er fordi han er fra Løten. Men vi får se. Han kommer på Bylarm, så du får komme å heie hvis du liker teipen.


Faen Hell og også sjølvsagt på myspace.

I mitt stille sinn lurer jeg litt på hva mannen ikke likte med navnet Rasshølet Fra Løten som han føler er bedre med navnet Faen Hell?

Etiketter:

2 Comments:

At 23 oktober, 2008 11:19, Anonymous Anonym said...

Aah.. daså:) Haha.. det var faktisk det jeg hadde en misstanke om..

hjemmelekse.. jaja skal prøve:) Men helt seriøst skjønner jeg ikke hvordan dere får det til... Jeg skriver jo vers som en annen barnehageunge...

 
At 26 oktober, 2008 20:48, Anonymous Anonym said...

Da har jeg gjort hjemmeleksen min:)

Høre - Kjøre, føre, øre, gjøre, røre, brøle, krølle, søle, føle, døren, oppgjøret, tørre, sjåføren, børen

Vanskelig - Ganske rik, Hanskeliv, sjangsespill, sjanserik, menneskelig, vaske bil, hans på ski:P,

Har du foresten noe bra som rimer på sepoy?

og, har du et eksempel på et tema jeg kan prøve å skrive om? Jeg har sikkert en del inspirasjon, men tror ikke jeg vet hvordan jeg skal få det ut... hvis du skjønner...

N

 

Legg inn en kommentar

<< Home