april 08, 2006

Å ligge med en mann som med en kvinne.

AVARSEL! Denne artikkelen er ikke eignet for lesere under 18 år. Den inneholder ekkelheter!
Homofili har vært et sentralt spørsmål i mange gudfryktige kretser, og skapt splittelser og uvennskap blant mange mennesker som bare vil tjene gud. Men hva mener gud sjølv?

Tidligere har det vært sånn at av mangel på bedre kilder har man måtte ty til bibelen (eller andre av de bøkene) for å få rede på guds ord. Gudfryktige har foreksempel kunnet lese i tredje mosebok, kapittel 18, vers 22, at;
«Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom.» Jaggu. Styggedom. Du trur kanskje det er hardt? Etter at gud prater litt videre om hvor fælt det er hvis en kvinne har sex med dyr, så står det i vers 29 at «For alle som gjør slike avskyelige gjerninger, alle som finner på slikt, skal utryddes av sitt folk.»



Dette er jo bibelsitater som kan gjøre den mest religiøse til ateist. Og da har vi klart å komme oss igjennom kapittel 20, vers 13, hvor gud mener at «Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.»

Jasså du, Gud?, fristes jeg til å tenke, Du er visst ikke noen liberaler du, eller?

Jojo.. Jeg legger merke til at det er en viss forskjell på mann og kvinne her. Det er dødsstraff for en mann som ligger med en annen mann, slik han ville gjort det med en kvinne.

Jeg tok spørsmålet opp med sjefen her forrige dagen. Hu blei ganske sur over mine anklager.

Hva i helvete er det for jævla hetronormativt piss du prater om?
Jeg blei noe forvirra, da jeg ikke helt hadde forventa en sånn reaksjon.

Du har ikke den første idé om kvinnelig seksualitet, har du det?
Jeg har faktisk aldri krangla med gud før, og jeg kan avsløre at det kan være en ganske skremmende opplevelse. - For at kvinner skal sette pris på samleie, har jeg utstyrt henne med en klitoris. Du veit det kanskje ikke, men jeg er sikker på at du har en venninne eller to som kan vise deg. Klitoris må stimuleres for at kvinnen skal få orgasme. Men det bryr du deg kanskje ikke om? Du driter fullstendig i det, eller?


Jeg skal være den første til å innrømme at jeg synes situasjonen var ubehagelig. Det er en ting å bli utskjelt av gud sjølv, men en annen ting å bli utskjelt av en feministisk, flatbankergud med seksuelle frustrasjoner. Jeg lover deg.

Menn har derimot en prostatakjertel plassert i anus. Den har jeg konstruert nettopp for at menn også skal kunne ha penetrerende sex og finne glede i det. Også kaller du meg homofob? Det er jeg som har finni opp homosex!

Jomen, forsøkte jeg meg, hvordan skal jeg tolke det som står i Moseboken, da? Jeg var på det tidspunktet altfor redd til å begynne å argumentere om hvorvidt kvinner kunne sette pris på analsex likevel, og at klitorisstimulering kanskje kunne foregå med hånden. Slike ting sier man bare ikke til gud. Dessuten er hun en kvinne, og menn får ikke lov til å greie ut om kvinnelig seksualitet til kvinner. Med mindre de har lyst til å drite seg ut. Gud er en av de siste jeg har lyst å drite meg ut ovenfor.

Kjære vene. Hva er det med dere såkalt religiøse idioter? Har dere ikke en eneste hjernecelle på deling en gang? Har jeg virkelig en så fantastisk hetronormativ menighet at dere ikke engang klarer å forestille dere tanken på annen sex enn fokking misjonærstillingen mellom gifte? Faen i helvete!

Gud er som kjent uforanderlig, noe som kan være irriterende for hennes venner. Det fører nemlig til at hun aldri lærer. Hver gang hun virkelig skal banne, så dukker, nettopp, Faen i Helvete opp.
Ja?
Han dukker opp fra intet hver gang. Både jeg og Gud skvatt denne gangen. Gud var allerede opphisset av sinne, og jeg på min side var bare glad for å se hennes nemesis, da han muligvis kunne trekke noe av raseriet vekk fra meg.

Du har korrumpert menigheten min! Skriker Gud, ti centimeter fra Satans ansikt.

Åh, takk, svarer han beskjedent, Det var ingenting. Men så tenker han seg litt om, og sier, - Men det er ikke så bra som du vil ha det til.

Når Satan sier «bra», så mener han som regel «ille». - Du skjønner, for mennesker nå om dagen, så er det å ligge med en mann som med en kvinne en absolutt utenkelig tanke. De har ikke fantasi nok til å forestille seg det, engang.

Det er da bare tull, sa jeg. Vi har da tilogmed biskoper som..
Det er ikke i deres tanker å sprette opp ballene på en mann, åpne opp i skrittet med en kniv, og så penetrere såret etterpå..

- Åh.. sa jeg. Er det det som menes med å ligge med en mann som med en kvinne? Var det virkelig nødvendig å gi meg det bildet?

7 Comments:

At 08 april, 2006 13:00, Anonymous Anonym said...

Går det an å spørre om hvorfor i alle Gud er seksuelt frustrert? Det kan da ikke være *så* umulig for henne å få seg noe?

 
At 08 april, 2006 14:47, Blogger Elvis Bling Laden said...

hm.. nei, godt spørsmål. gud veit, hadde jeg nær sagt. er det ikke sånn man bare sier til lesbiske feminister da? som ikke nødvendigvis trenger å bety så mye? jeg tør som nevnt ikke ta opp spørsmålene med 'a. jeg vil jo gjerne fortsette å profetere hennes ord, og nå var det nære på oppsigelse er jeg redd.

 
At 08 april, 2006 16:12, Anonymous Anonym said...

Hehe -- jeg ville aldri turt å si noe slikt til en lesbisk feminist, i hvert fall ikke en som høres såpass butch ut som Jehova:D

jeg synes forresten det er litt ufint (for å si det mildt) å sammenligne det kvinnelige kjønnsorganet med et åpent sår, men jeg skal heller la det ligge -- du har vel fått nok kjeft i dag.

 
At 08 april, 2006 20:06, Anonymous Anonym said...

Denne vurderer jeg å skrive ut for å dele ut til forbipasserende utenfor Teologisk Fakultet.

Tillatelse?

 
At 09 april, 2006 12:48, Blogger Elvis Bling Laden said...

Hehee.. Du får selvfølgelig lov til nesten alt, Ivers. Jeg skulle likt å være med å se det, dog.

 
At 10 april, 2006 13:16, Blogger butleninwasentdead said...

denne bloggen begynner virkelig å bli strålende, jeg håper på å høre mer fra gud i den nærmeste framtid. Har hun noen råd for hvordan vi best skal bane vei for folkekrig og verdensrevolusjon (altså ikke bare i Nepal)?

 
At 30 juni, 2006 10:36, Blogger k said...

Hvis Gud er frustrert, burde det da være den enkleste sak av verden for Henne å få seg noe eller noen:

Gud: Jeg vil ha deg!
Noen: beklager, har ikke lyst.
Gud: Da sender jeg deg ned der hvor du må leke med Satan i stedet.
Noen: OK, gir meg, hvor er senga? Pisk?

Eventuelt kan jo Gud begynne å date Allah eller Krishna eller Zevs. Eller Athene eller Frøya hvis Hun heller vil ha det.

Eller ganske enkelt skape en elsker(inne). Hun er jo Gud, for eff!

 

Legg inn en kommentar

<< Home