april 07, 2006

Vestens råeste par sko!

Jeg har ikke rykte på meg for å være sko-fetishist. Dette har skapt store kredibilitetsproblemer i Norsk-hiphopmijø, og min sak har faktisk vært oppe i ledelsen for Norsk hiphop. Hiphop er omgjengelig og inkluderende, så resultatet av at min sak har vært drøfta på høyeste nivå har være bare positivt for min del.

Jeg har arva sko. Av voksne mennesker. I store mengder. Alt for å opprettholde min troverdighet som en skikelig b-boy.

Dette er et par sko jeg har kjøpt helt på egenhånd. Jeg håper at ved å trykke bilde av dem, så skal jeg kunne opprettholde mitt image som kredibelt hiphophue. Jeg kom over dem i en liten butikk i Kjøbenhavn som selger hovedsaklig Fred Perry klær. De hadde fått to (2) par sko som vareprøve fra japan. Det var ihvertfall det de påsto. Merket er Onitsuka Tiger.

Jeg kjpte det ene parret. Det ser sånn ut:




Høh? Rare farger? tynnt tøystoff? Hva er kult med dem?

Du må se nærmere etter kompis. De har tær! Og det er ikke kødd. Egentlig skal man ha spesialsokker fra japan som har en egen lomme til storetåa, for å gå med dissa skoa her. Jeg tytter inn sokken mellom storetåa og resten av tæra når jeg tar dem på meg. Hva gjør man ikke for å føle seg interessang?


2 Comments:

At 07 april, 2006 19:47, Anonymous Anonym said...

At du ikke er skofetisjist er jo enda en kategori du slipper unna Vampus på styremøtet til.

 
At 08 april, 2006 00:08, Anonymous Anonym said...

Jeg liker sajten din også! :D

Om du ber pent kan jeg videresende et brev jeg fikk fra Mr. Dale Kumar Esq. fra Irak her om dagen. Han holder på med et fryktelig spennende prosjekt som innebærer flytting av Saddam Husseins enorme formue i disse dager.

 

Legg inn en kommentar

<< Home