april 24, 2006

LOL-EID

Dataspill kan være farlig for kjønnsfordelinga. Derfor følgende spørsmål:





Er du dame eller mann?

Dame/jente/kvinne/lignende

Mann/gutt/herre/lignende





De flinke folkene på LOL-EID har forsøkt å hjelpe meg med å mest mulig effektivt spille Psychonauts. Jeg forsøker på deres oppfordring å spille det ved hjelp av Xbox360 stikka, som de påstår kan brukes på en PC. Prisen jeg blei nødt til å betale var altså.. Hrrm.. Å betale for spillet..

Det er et slags nedelag, jeg ser det, men jeg får jo nye venner på den måten. Du bør sjekke ut bloggen. Uavhengig av åssen kjønn du har, og/eller i hvor stor grad du vanlighvis betaler for spill.

(Sjekk ut Elvis er opplyst, og dessuten Gud Bedres kjønnsfordeling.)

Etiketter: , ,

11 Comments:

At 24 april, 2006 23:32, Anonymous Anonym said...

Xbox 360-spake på PC er koselig det! Bruker det bittelitt selv, men spiller mest på skikkelig konsoll da...

 
At 25 april, 2006 12:40, Anonymous Anonym said...

Burde der ikke vært et alternativ "Annet"?

 
At 25 april, 2006 19:52, Anonymous Anonym said...

Hm...Mulig jeg er litt treig eller noe, men insinuerer du her at hvis du har flest kvinnelige lesere bør du ikke skrive om spilling?

 
At 25 april, 2006 20:38, Anonymous Anonym said...

Spennende kjønnsfordeling, Elvis.

 
At 25 april, 2006 21:34, Blogger Fjeldstad said...

Jeg er ikke akkurat noe kvinnfolk akkurat og jeg synes dette er den kjedeligste møkka uintresante posten som Gud har informert jorda om.....

 
At 25 april, 2006 22:16, Anonymous Anonym said...

Hør diplomatiets røst :D

 
At 26 april, 2006 14:13, Blogger Elvis Bling Laden said...

R: når jeg blir stor skal jeg kjøpe meg konsoll. og bil. og ta utdannelse. og kanskje få meg en ordentlig jobb.
tiram: jeg har skrivi 'lignende' på begge, og det får være queer nok.
leni: det er nok et eksempel på min undersøkende journalistikk. ting skal granskes og undersøkes. angivelig spiller kvinner fortsatt lite, noe som uunngåelig leder oss til tvil omkring kjønnsidentiteten til lars.

 
At 26 april, 2006 14:21, Blogger Elvis Bling Laden said...

whups! hos lars er det selvfølgelig ingen tvil, jeg mener selvfølgelig godeste jokke! og selvfølgelig uten at det er noe galt med det! flere av mine beste venner er kvinner; jeg har tilogmed hatt sex med kvinner ved flere anledninger. du burde prøve det selv engang. keep it kokt!

 
At 26 april, 2006 15:52, Blogger butleninwasentdead said...

Hei kjekken, kunne du tenke deg å sende meg mailen din, jeg har kreative tanker å dele med deg

 
At 27 april, 2006 15:16, Anonymous Anonym said...

Kjønnsgapet når det gjelder spill er vel forresten i ferd med å minke ganske kraftig:

"A survey of over 4,000 students found that men and women spend similar amounts of time playing computer games online, are equally likely to own a handheld game system (...)"

Sjøl om:

"The survey did flag a few gender differences: men are still far more likely to own a games console, with 15 per cent playing daily, compared to two per cent of women."

http://www.theregister.co.uk/2004/03/05/sex_no_bar_to_geekdom/

 
At 01 mai, 2006 22:35, Anonymous Anonym said...

Elvis: når jeg blir stor skal jeg kjøpe meg en datamaskin det går an å spille spill på, uten å få blåskjerm eller lignende...

 

Legg inn en kommentar

<< Home