juli 24, 2006

Heite t-skjorter

Hvis du deltar i den uoffesielle konkuransen om oslos heiteste t-skjorte, og det kommer en gærning opp til deg på gata å sier "Kan jeg ta bilde av skjorta di?", så er det sannsynlighvis meg.

Hizbolla the victorious party -Islamic resistance in Lebanon.

Passer jævlig godt denna uka.


Punani. Enkelt og greit.



Supermann. Du trudde ikke han var republikaner, vel? Også litt i tida.


Guantanamo bay. Hvor har du vært i sommer, 'a?



Prisoner no 491-0. Det er ryggen på Guantanamo-skjorta




Råkkenråll fiskeboll


Kjøttkaker og fårikål.


Ikke følg regler du ikke vet hvorfor finnes. -Møkkajentene

Etiketter: ,

12 Comments:

At 26 juli, 2006 18:49, Anonymous Anonym said...

Fiiine.
Vil forresten rette deg på at jeg ikke har sjælmekka den "I'm afraid of americans"-tskjorta du tok bilde av og posta et annet sted på bloggen.

Så kul er jeg ikke.

 
At 26 juli, 2006 18:52, Anonymous Anonym said...

Derimot sjælmekka jeg denne featuring ekte trykkbare taster for nødstilfelle, men du må være nørd for å synes den er feit.

Sorry kommentarspæmminga men jeg følte jeg måtte gjøre opp for minuspoengene i forrige kommentar.

 
At 26 juli, 2006 19:09, Blogger Elvis Bling Laden said...

hva med t-skjorta "ctrl-c ctrl-v"?
Litt nerdete den også, men ihvertfall sånn at jeg skjønte'n. (imotsetning til din. Jeg skjønte ikke. Ikke nerd nok. sorry.)

 
At 26 juli, 2006 19:18, Anonymous Anonym said...

ctrl er jo bare windowsk for epletast.

Eple-Z er altså Ctrl-Z, eller; i de aller fleste tilfeller angretasten. :)

Som sagt. Til bruk i nødstilfelle.

 
At 26 juli, 2006 20:26, Blogger Elvis Bling Laden said...

en variant av "I have gotten a life I cant ctrl-z"

Dritbra!

 
At 27 juli, 2006 00:59, Blogger Dadida said...

Ta dere sammen, kamphaner. Vi har return-tskjorta, den er Martins. Men...
INGEN av dere slår min.
Jeg brukern skjeldent, men det er fordi jeg ikke vil slite den ut...
En av de råeste artistene innenfor den uttryksformen som Dadidas egentlige menneskeskikelse liker, laget en gang i tiden en airbrusjet t-skjorte med Dadida (mitt menneskelige navn) på. Hjerter over i-er og bamse på slutten. Airmalet fra Nevvyork, Bronks.

 
At 27 juli, 2006 01:01, Blogger Dadida said...

Og du Elvis, kan om du er skikkelig grei, kan få lov til å få en jpeg av.

 
At 27 juli, 2006 23:36, Anonymous Anonym said...

i linux og unix er ctrl+z kommandoen for å sette en prosess i bakgrunnen.

hentes i såfall opp med "fg 1".

så det så.

 
At 28 juli, 2006 11:21, Anonymous Anonym said...

rm -rf, vardikke sånn det var a?

 
At 30 juli, 2006 16:34, Anonymous Anonym said...

rm -rf /bin/laden

mv /bin/laden /dev/null


"haha"

 
At 31 juli, 2006 07:05, Anonymous Anonym said...

*fnis*

 
At 03 februar, 2007 02:09, Anonymous Anonym said...

Very nice site! » »

 

Legg inn en kommentar

<< Home