september 01, 2006

asshild mener jeg bør skrive ti ting jeg burde ha sagt.

  • Det var ikke meg!

  • Jeg burde ikke slå deg fordi du er offentlig tjenestemann? Jeg ville aldri slå noen som ikke er det!

  • Du tror ikke det er tryggere med kondom, da?

  • Nei, du får ikke noen klem! Jeg vil ikke bli sett sammen med deg offentlig!

  • Jeg elsker deg.

  • Hva i ville forbanna hælvete er det du innbiller deg? Hvordan i forpulte ville hælvete kunne du gjøre det mot meg?!?

  • Jeg slår opp!

  • Nei takk, jeg vil ikke kjøpe aksjer i Klassekampen. Jeg har så mange aksjer allerede.

  • Etiketter:

  • 2 Comments:

    At 08 september, 2006 23:34, Anonymous Anonym said...

    Var det fordi du bare kom på åtte ting at du prøvde å snike denne inn under radaren? ;)

     
    At 09 september, 2006 15:49, Blogger Elvis Bling Laden said...

    jøss. Nei, egentlig er det fordi blogger gjør litt sånne ting inimellom. Ellers så blir jeg jo alltid litt flau av å poste meg-meg'er. Åtte ting gjør ikke noe. Gud gjør det alltid, så hvorfor kan ikke jeg?

     

    Legg inn en kommentar

    << Home