august 09, 2006

antirasistisk bloggstafett





"Hva hadde du følt om du hadde flyktet gjennom halve verden, og til slutt
endte opp i et lite, fjernt land som mente du ikke hadde grunn til å flykte?"
Magdi, rapper i Karpe Diem


"Send ingen flyktninger hjem til Bush og SVs krig!"
Tron Øgrim, journalist og IT-synser

”Det er trist å konstatere at det ikke er noen forskjell på de rødgrønne og Erna Solberg i asylpolitikken. De rødgrønne ga sin støtte til krigsforbrytelsene i Afghanistan, men vil ikke være med å ta ansvar når folk flykter fra elendigheta. La afghanerne bli!”
- Brage Aronsen, blogger


Greit. Da har alle disse kloke menneskenne fått uttale seg. Da er det min tur:


"Kristin Halvorsen kommer til å brenne i hælvete i en evighet! Det har jeg fra høyeste hold"
Elvis Bling Laden, guds sendebud på jorden



Dette er altså en stafett. Herved utfordres tiram, Mari, mihoe, dragni og Iversen, selvfølgelig. Er det for mange? Næsjh!

(Kan du nå gå å ta Leserundersøkelsen for Juli? Vi er jo faen langt inne i August. Hvorfor har du ikke gjort det før?)

Etiketter: ,

16 Comments:

At 09 august, 2006 22:16, Anonymous Anonym said...

Jeg ser du setter meg i seriøst selskap? Småfrekt. Skal gjøre mitt beste for å få ut noe halvveis intelligent iløpet av morgendagen.

 
At 10 august, 2006 12:35, Blogger Morten said...

Utfordring besvart og sendt videre.

 
At 10 august, 2006 13:27, Blogger Elvis Bling Laden said...

Iversen: Jups! Jeg veit du har det i deg. Dessuten; jeg må jo presse de andre til å skrive sånne greier. Du digger det jo!
Betrakteren: Greit! Du er herved å annses som utfordra!
Dræggers: Dritbra! Og jeg er selvfølgelig helt enig med deg. Det spørs om å utfordre Vampus og Lilleblå kommer til å få noen voldsom oppfølging fra den kanten, men jeg heier! (Det lyder unektelig litt gøy, hvis lilleblå kritiserer SVregjeringas innhumane flyktingepolitikk, utfordra av dræggers?)

 
At 10 august, 2006 13:31, Anonymous Anonym said...

Jeg har postet og sendt videre.

 
At 10 august, 2006 13:32, Blogger Brage said...

Hahah! Er det ikke nettopp sånne ting som må til for å få skikkelig bevegelse rundt ei sak? Jeg har faen meg tillit til at Lilleblå ikke bare prater piss når han sier han ønsker seg en mer human flyktningepolitikk. :)

 
At 10 august, 2006 13:41, Blogger Elvis Bling Laden said...

Ivers: godt godt. Det hadde kanskje gjort seg med en ørliten link til www.ladembli.no også? Men det er mulig det er flisespikkeri.
Brage: Har du? Du er klar over at han er politiker, ikkesant? Personlig har jeg ikke tillit til at lilleblå virkelig liker den musikken han påstår engang, men jeg innser jo at jeg er litt skada etter et langt liv som blandt annet har inneholdt å ha med politikere å gjøre. Men det er lov å håpe på det ;-)

 
At 11 august, 2006 02:02, Anonymous Anonym said...

Sier du hopp så hopper jeg visst :)
Men genialt initativ og jeg har sendt pinnen videre.

 
At 11 august, 2006 12:40, Blogger Anna said...

MÅÅÅÅÅ bare få kommentere at det tydeligvis bare e menn som har sagt nåt fornuftig i din verden. Ikke for æ være kjip ass, men det e tusen dame som kan siteres om samme saka... Feministballespark fra mæ!

 
At 15 august, 2006 16:58, Anonymous Anonym said...

Litt treigt, og kanskje ikke så godt, men jeg har da svart -- endelig:) Og videresendt pinne!

 
At 17 august, 2006 12:52, Blogger Misha BB said...

SVs krig?

 
At 19 august, 2006 10:41, Blogger Fjeldstad said...

Siden Mari er så treig med å ta staffetpinnen så har jeg gjort det istedenfor..

 
At 20 august, 2006 14:33, Blogger Elvis Bling Laden said...

mihoe: Bra jobba!
Lille frøken: Jaggu meg. Du har rett. Sløvpeisete av meg.
Tiram: jups. Bra! Jeg møtte forøvrig dagens onde kvinner her forrige dagen, og jeg mistenker kanskje at du ikke skal gjøre deg for store håp i den retning. Eller hun kanskje bare var full..?
Misha: SV har som du kanskje veit økt den militære innsatsen i Afghanistan når de kom i regjering, noe de forsøkte å framstille som en seier for anti-imperialismen. SV er et krigsparti i fåreklær. Derfor, altså.
Jokke: Jeg er redd jeg ikke kan godkjenne ditt innlegg isteden for Mari sitt. Dette av frykt for represalier fra lille frøken. Det gjorde så vondt sist. Men kuli at du slenger deg på også.

 
At 20 august, 2006 21:22, Anonymous Anonym said...

Jeg regna vel egentlig ikke med at hun ville plukke den opp, Elvis, men det kosta meg jo bare noen tastetrykk, så ...

Tronsmo skuffer litt, dog. Han var ganske hissig på afghanernes side under sultestreiken, men har ikke gitt lyd fra seg nå. Mulig han er sur på meg av en eller anna grunn.

 
At 21 august, 2006 21:13, Anonymous Anonym said...

Ahem, jeg står rett her! Kan ikke si jeg husker særlig mye av din argumentasjon rundt rasisme/asylpolitikk, så jeg tror jeg nok kan ha vært påvirket av alkohol. Noen hadde sikkert hatt alkohol i drinken min. Det skjer. And i'm a mean drunk.

Men så er man redd for guds vrede og skriver en bloggpost allikevel.

(Forøvrig: Til din kamerat som kunne anbefale sør-amerika. Det er greit, jeg tok litt hardt i da jeg sa omtrent 80% av damene blir dengt. Sjekka og nedjusterer tallene til mellom 30-50%. Fortsatt bare Norge jeg vil bo i).

 
At 01 mars, 2007 12:00, Anonymous Anonym said...

Very nice site! beyond the sea carnival cruise montana power ball winning numbers shirts 17 Alternatives to clomid Oklahoma tonkawa tattoo removal What does vitamin k do British tvs channels treat depression wellbutrin

 
At 05 mars, 2007 16:06, Anonymous Anonym said...

Send Afganerne på militærtjeneste og opptrening i Norge.
BRA MED VÅPEN OG AMUNISJON OG send de til sør-Afganistan FOR Å NEDKJEMPE TALIBAN.

 

Legg inn en kommentar

<< Home