august 02, 2006

Norges største blogg!

Jeg vil gjøre dere oppmerksomme på Norges største blogg om dagen, Karpe Diem. Det er også Norges kanskje beste musikktrupp akkurat nå, så mens folk er i gang, så kan dere liksågodt sjekke ut Karpe Diems hjemmesider. Bare gjør det, du.

De har også skrivi en av de lureste kommentarene om situasjonen i Palestina om dagen. Så klikk rævva di rett inn på Nok er nok!

Hvis du er i Oslo, så er det nesten enda viktigere at du får rævva di til
Demonstrasjon mot Israels terror 5. august


Demonstrasjon mot Israels terror lørdag 5. august kl 13 utenfor
Stortinget.

- Stopp Israels terror mot Palestina og Libanon

- Internasjonale sanksjoner nå!

- Slipp fangene fri fra israelske fengsler!

- Fordøm USAs støtte til Israels massakre!

Arr: Fellesutvalget fot Palestina, Palestinakomiteen, Palestinske
forening og Libanesiske forening.

Etiketter: , ,

10 Comments:

At 02 august, 2006 21:53, Blogger Brage said...

"Er både ja til å slå tilbake og pasifist!" Siden når faen blei du pasifist? Det er det værste jeg har hørt sida Stalin daua!

 
At 06 august, 2006 21:43, Blogger Brage said...

Forresten, nå har jeg laga en post på det vi snakka om. Spredninga kan starte!

 
At 07 august, 2006 13:51, Blogger Elvis Bling Laden said...

du er klar over at jeg har en e-post adresse, ikkesant? den kan med hell brukes til urelaterte meldinger.

Jeg kan sikkert skrive om pasifisme og kulturopprop. Det blir i en annen post. To, faktisk.

Ellers ønsker jeg å takke for henvendelsen. Med ønske om et fortsatt fruktbart sammarbeide.

 
At 07 august, 2006 16:07, Blogger Brage said...

Ok. jeg lover å aldri skrive ting i kommentarfeltet som ikke er relevant for posten mer.

 
At 07 august, 2006 16:08, Blogger Brage said...

Ånei, jeg gjorde det igjen. Vel, dette blir definitivt siste gangen.

 
At 07 august, 2006 16:08, Blogger Brage said...

Forresten, hva er den epost-adressa 'a?

 
At 20 august, 2006 05:43, Blogger Tor Gunnar said...

Er du generelt sett mot hele den israelske stat og det israelske folk? Hvorfor? Hvordan burde ting vært i Midt-østen synes du?

 
At 22 august, 2006 00:41, Blogger Elvis Bling Laden said...

"mot hele det israelske folk", du. Du prøver å lure meg utpå, nå, eller? Neggu. Jeg er motstander av rasisme, og derfor motstander av apartheid. arabere og jøder er nøyaktlig like mye verdt i guds øyne.

Men det betyr jo ikke at israel uten videre kan ta landet til palestinerne. Så, ja, jeg er motstander av Israel. Staten blei oppretta ved okkupasjon. Palestinerne bør få landet sitt tilbake.

Nå er vel situasjonen den så vidt jeg kan forstå, at både PLO og Hamas i praksis annerkjenner staten israel (sjølv om Hamas foreløpig ikke har gjort det formellt). Det betyr vel at det kanskje ikke er så fruktbart å kreve staten Israel oppløst i 2006. Men det hadde vært et rettferdig krav i mine øyne.

 
At 23 november, 2006 17:01, Anonymous Anonym said...

Shit jeg er enig med deg Elvis! Bra sagt!

 
At 03 januar, 2013 12:33, Anonymous Anonym said...

Israel kommer alltid til å være en stat og det er ingenting dere kan gjøre med dere!

 

Legg inn en kommentar

<< Home