mai 24, 2007

Tron Øgrim er død

Tron Øgrim er død. Han var ikke bare en viktig kommunistisk teoretiker, men også min onkel. Jeg bodde med han i omtrent ett og et halvt år.

Jeg har lært veldig mye av Tron Øgrim. Mye av tankene mine som virker radikale har jeg latt meg inspirere av lange prater utover seine timer.

Vi i familien snakka litt om det, og det er kanskje litt corny og sånn man gjør med ungdommer, men shit samma. Vi har laga en minneside, en blogg med linker til artikler og nekrologer og greier i forbindelse med Tron Øgrims død.

Du kan ta en kikk på bloggen Tron Øgrim er død.

Etiketter: , ,

6 Comments:

At 24 mai, 2007 19:47, Blogger Magnus said...

Det er flott at de har lag ein slik minnenettside. Eg håpardet går bra med dykk alle no.

Alle gode ønskje,

Magnus

 
At 24 mai, 2007 21:33, Anonymous Anonym said...

Kondolerer så mye!

Håper også alt er bra med deg og din familie.

 
At 25 mai, 2007 08:20, Anonymous Anonym said...

Hei Elling

Legger du ut link til minneordet til Tron på www.tjen-folket.no

?

Mvh

Joe

 
At 25 mai, 2007 09:56, Blogger Elvis Bling Laden said...

Magnus: Takk for det. vi er spente på å høre åssen det går med burdagsprosjektet på trainspotters ;-)
Vi har samles hele familien endel oppe på tveita, så vi drar sammen, ihvertfall. Men det er klart det er tungt akkuratt nå.
Ranveig: takker.
Anonym: det skal jeg få gjort. Den datamaskinen jeg sitter på nå er full av sikkerhetsinstillinger (på rådhuset, faktisk) så jeg har litt problemer med å gjøre flere ting sammtidig, men jeg skal få gjort det i løpet av kvelden, trur jeg. Takk.

 
At 26 mai, 2007 00:20, Anonymous Anonym said...

Dette er veldig trist. Tenker på dere alle!

 
At 29 mai, 2007 22:23, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home