mai 05, 2007

Hva er Elvis Bling Ladens virkelige navn

Det eksisterer så mange myter og historier. De påstår at han er mannen som ikke kan dø, at han har levd i 400 år, og bekjempet sjørøveri og ondskap overalt hvor det har dukket opp.

Det påståes at den som ser hans ansikt går en grusom død i møte.

Det er selvfølgelig Fantomet jeg snakker om. Om meg sjølv har det vært fryktelig lite snakk, synes jeg. Jeg hadde håpa en flom av spekulasjoner, antydninger og kanskje at noen antyda at de viste og kunne si hvem det var mot betaling og sånne ting.

Men dengang ei.

Men, men. Lovt er lovt. Jeg har lovt at jeg skal stå fram med bilde og navn; så da får jeg bare bite i det sure eple, spytte i tørt gras og sykle på havet etter vann.

Jeg gir dere;

Elling Batman Zedong
også kjent med det borgerlige navnet
Elling Borgersrud

Han kjekke i Gatas Parlament.



Når vi først er på personlige avsløringer og betroelser: Jeg har sagt opp avtalen med Gud den allmektige. Lønna var jævlig dårlig.

Nå jobber jeg altså for et noe mindre foretagende som heter Betzebub Publishing. Vi driver mye med reklame og kommunikasjon for næringslivet, litt konsulentvirksomhet og endel spekulasjon på aksjer og valuta. Tjener mye bedre.

Skål!

Etiketter: , ,

19 Comments:

At 05 mai, 2007 19:56, Anonymous Anonym said...

Hvem var det du var sa du???

 
At 05 mai, 2007 20:05, Blogger Elvis Bling Laden said...

Elling Borgersrud, AKA Elling Batman Zedong, AKA han kjekke i Gatas Parlament. Hallå!

 
At 05 mai, 2007 20:19, Anonymous Anonym said...

Nå angrer jeg litt på at jeg kastet utpressingsplanene i søppelbøtta.

 
At 05 mai, 2007 20:25, Blogger Elvis Bling Laden said...

ojojoj.. ja, det er jo ikke så mye å presse ut av meg likevel, da. Men kanskje etterhvert? Jævlæl'n kanskje hoster opp noe flus du kan presse ut av meg?

 
At 05 mai, 2007 21:04, Anonymous Anonym said...

Nå også med Google-reklame? Nuvel, velkommen ut av skapet:)

 
At 06 mai, 2007 04:01, Blogger Elvis Bling Laden said...

tiram: som tidligere nevnt: jeg blogger på vegne av satan nå. Det hadde vært feil av meg å ikke ha reklame, tross alt. Det dreier seg bar om å å bygge det riktige offentlige bildet. Nå er jeg ond, baby! Klart jeg har reklame!

 
At 06 mai, 2007 11:28, Anonymous Anonym said...

Skål.

Skap ut velkommen, osv eller noe

 
At 06 mai, 2007 14:49, Blogger Sigurd said...

Hvor mange visste om din identitet? Hvor hemmelig klarte du å holde det?

 
At 06 mai, 2007 19:16, Blogger NOFMAPN said...

Jeg kan avkrefte at gudbedre er Elling Batman Zedong. Det stemmer ikke. Jeg er her med Elling nå, den virkelige altså, og han er svært opprørt over beskyldningene rundt hans identitet som her blir framsatt.

Personlig tror jeg dette er en hevnaksjon fra politiet, fordi Elling har deltatt i å offentliggjøre navn på deres funksjonærer.

 
At 07 mai, 2007 00:16, Anonymous Anonym said...

Oh - så nå vil det ramle inn folk (eller fans om du vil) så du kan bli rik på bloggen? Litt skuffa over å finne reklame her inne - er du ikke kommunist lenger?

Men enig med deg i at du er den kjekkeste i Gatas Parlament.

 
At 07 mai, 2007 01:07, Blogger Elvis Bling Laden said...

m@rgs: jo, hjertelig takk, du!
Sigurd: lesrundersøkelser viser at noe over halvparten av leserundersøkelsestagende lesere kjente min tidligere identitet.
Donmartin; det er tvert imot DU som er en bedrager! Du er ikke den ekte donmartin, men bare en lurendreier.
mihoe: ærlig talt! Jeg blogger nå på vegne av mørkets fyrste. Det hadde vært veldig rart om jeg gikk rundt og hadde prinsipper!?! Nå er jeg blitt ond! Klart jeg har reklame!

 
At 07 mai, 2007 13:20, Blogger Brage said...

Grattis kompis!

 
At 07 mai, 2007 13:35, Blogger Fink said...

Uavhengig av om du står fram med din egen identitet, eller bare stjal en annen, så synes jeg det var et flott tiltak. Håper lønna er bedre nå.

 
At 07 mai, 2007 18:00, Blogger Milton Marx said...

Nå ble du mye nærmere og mer kjent! Ikke så veldig.

Vi det si at du er kjentere enn Sputnink?

(men så er det begrenset hvor mye jeg har vært i Furet Værbitt de siste mange årene).

 
At 07 mai, 2007 20:46, Blogger Elvis Bling Laden said...

brage: hjertelig!
fink: jo, takk du. Det påståes at lønna skal være bedre. Ikke den jeg skulle få i himmelen, altså, men den jeg skulle få nå. Så får vi vente å se på første lønningspose ;-)
milton: jo, nei, tja.. Det er jo selvfølgelig skuffende at jeg ikke er internasjonal superstjerne i latinamerika enda, og jeg har ikke mitt eget museum som sputnik, dessverre. Men jeg er verdensberømt på ytre venstre fløy i norge, og det skal være mulig å finne meg hvis du googler meg.

 
At 08 mai, 2007 00:13, Blogger Leftpunch said...

Også ut av skapet på 189 års-dagen til selveste gamlegutten da? Tilfeldig, neppe.

 
At 08 mai, 2007 09:13, Anonymous Anonym said...

Gratulerer!

Jeg vil bare bekrefte at selv om du ikke er internasjonal superstjerne i latinamerika så er du veldig populær i diverse kretser i Chile :)

 
At 08 mai, 2007 10:26, Blogger Elvis Bling Laden said...

Hører du Milton?!? Du er i feil land!

 
At 18 mai, 2007 10:13, Anonymous Anonym said...

Så morsomt at folk er fornærma for at du ikke er Idol-Kurt eller Krompen eller Ivar Dyrhaug eller Trond Giske. Ærlig talt, det var jo allment kjent at du er en aktiv kommunist-hiphoper. Det begrenser vel alternativene litt, jaffal ifht de mest profilerte Kjendisene i dette landet.
Jeg har fresten godtatt at du har tatt (tatt) Kjekkest-tittelen i Gatas. Men for ordens skyld må jeg jo legge inn en protest.

 

Legg inn en kommentar

<< Home