mars 18, 2007

Gavekort på klemmer

Jeg sender deg herved et gavekort på tusen klemmer. Det kan taes ut etter behov, når du måtte ønske, og du kan velge mellom følgende,

1) Et kyss på kinnet. Begge kinn regnes som to klemmer.

2) En "familiær" klemm, uten lepper involvert i det hele tatt. Kan godt kombineres med omfavnelse med begge hender.

3) En karslig "hiphop" klem, høyre skulder mot høyre skulder og tilhørende håndtrykk.

4) "flørte"-klemmen, som tilsynelatende er et kyss på kinnet, men som skiller seg fra det ved at den er litt fuktig, og nesten borti leppene. Den kan godt blandes med en hånd i nakken, foreksempel.

5) bakfraklem, med hele kroppen og armene rundt på magen. Veldig bra hvis det er kaldt ute. I slekt med klem nr. 2 s.d.

6) øreflipp-kyss. Utføres kun etter inntak av alkohol.

7) Løfte i været klem. Perfekt etter lange adskillelser.

8) Byvanker-kyss, som egentlig ikke er noe kyss, fordi de er utført kanskje fem centimeter fra kinnet.

Bruk de med måte

Etiketter: , ,

11 Comments:

At 19 mars, 2007 01:14, Anonymous Anonym said...

Dust. Jeg har fått alle av dem av deg.


Du er laus lappskaus.

 
At 19 mars, 2007 14:33, Blogger Elvis Bling Laden said...

Hei! Det blir ikke noen klemmer på deg hvis du skal fortsette å snakke sånn til meg, altså! Samma hvor god du er å klemme!

 
At 19 mars, 2007 20:38, Anonymous Anonym said...

AU! Trekker tilbake alle lappskausbeskyldninger og hentydninger om at du er the more the marrier-kar...

Gi meg en klem'a... Jeg lover, jeg skal gi deg den beste klemmen du noen sinne har fått!

 
At 20 mars, 2007 13:29, Anonymous Anonym said...

Jeg tar gjerne en nummer 4. Den hørtes fin ut. Du kan levere den når som helst hjemme hos meg. Lar det gjerne utarte seg også! ;)

 
At 20 mars, 2007 14:18, Anonymous Anonym said...

Tusen stykk klemmer? Det holder jo i en tre-fire år, viss jeg nøyer meg med maks en per dag.

*fører opp ett stykk #1*

 
At 20 mars, 2007 19:16, Blogger Heidi Fleiss said...

Jeg tar en av hver!
Spesielt fra en som både setter pris på Warren Ellis og Ursula LeGuin!

 
At 23 mars, 2007 09:24, Blogger Lothiane said...

Så fantastisk tilbud, da! Leste om det borte hos bastet og måtte inn her med en liten bestilling. Kan jeg få en #2 til å begynne med? Det er i grunn det jeg trenger mest i dag.

Også får du selvsagt en tilbake. :)

 
At 23 mars, 2007 17:17, Blogger Elvis Bling Laden said...

bastet: Jeg er redd det ikke er noen sånn du ringer - vi bringer klemmeservice jeg er i stand til å levere her, altså. Men kom hit til Tøyen, så blir'e ordnings!
Tiram: done deal!
Heidi: den er grei. Så kan vi prate litteratur ;-)
Lothiane: hehe. Det var forsiktig, men den er grei. Jeg gleder meg!

 
At 23 mars, 2007 23:18, Anonymous Anonym said...

Skal komme innom Tøyen neste gang jeg er i Oslo, jeg, så bare pass deg! He-he. er ikke i Oslo så ofte, men det kan bli en tur til sommeren, og når jeg vet at en nummer 4 er satt til disposisjon på Tøyen, kan jeg vel ikke holde meg her hjemme i Trøndelagen.

 
At 25 mars, 2007 18:09, Blogger Lothiane said...

Når Bastet kommer til byen slår jeg følge med henne til Tøyen. Skummelt på den kanten av byen. ;)

 
At 27 mars, 2007 03:43, Blogger Lilly Craft said...

E deinn klæmminga over no? Æ villa gjerne hatt et par nr.7 og en stk. flørteklem. Æ e helt uttørka, sjø! Og netsen litt desperat!

 

Legg inn en kommentar

<< Home