januar 22, 2007

Yssen og Valla, -et maskulint perspektiv.

Jeg leser ikke mye aviser, men har vart utrolig mye snakk om konflikt i Norge som har gått mellom Yssen og Valla. Jeg synes det er veldig overdrevet.
Mange snakker om at Yssen har blitt ristet litt, og man har brukt munnen på Yssen. Deretter legger man skylden på Valla. Tilogmed noen har snakket om at man skal fjerne Valla. Dette er feil. Valla har bare gjort sin jobb.
Og dette som kommer fra Yssen, man bør stille seg spørsmål, hvor kommer det fra?
Svaret er, det kommer fra Valla. Dette er elementert.

I det store og hele, jeg forstår ikke problemet. Selv rister jeg Yssen nesten hver kveld, og den liker det. Hvis noen bruker munnen på Yssen, så slipper jeg å riste Yssen den kvelden. Kanskje noen vil bruke munnen på Valla også, det liker jeg.

Yssen trenger Valla, men Valla trenger også Yssen. Respekter guds skaperværk, og la de begge bli.

Etiketter: , ,

7 Comments:

At 22 januar, 2007 09:58, Blogger Brage said...

Hahahaha! Du trenger behandling, mann!

 
At 22 januar, 2007 13:22, Anonymous Anonym said...

Sære, sære mann:)

 
At 22 januar, 2007 13:51, Blogger Fjeldstad said...

Hjelp!

 
At 22 januar, 2007 15:40, Anonymous Anonym said...

Når folk sa at denne saken handler om kjønn, så tror jeg ikke de mente sånn kjønn ;)

 
At 22 januar, 2007 22:20, Blogger Milton Marx said...

Aldri hadde jeg vel trodd at jeg skulle erklære meg enig med Brage og Tiram, men deg gjør jeg.

 
At 31 januar, 2007 01:03, Blogger Brage said...

Milton Mrax: Godt vi kan enes om noe :D

 
At 12 februar, 2007 16:23, Blogger Misha BB said...

ooooook

 

Legg inn en kommentar

<< Home