desember 20, 2006

Jeg våkna i dag av at jeg hadde krampe i leggen.

- Hvorfor, gud?

Etiketter:

14 Comments:

At 20 desember, 2006 21:08, Anonymous Anonym said...

Hvorfor aner jeg ikke, men om du har krampe skal det vistnok hjelpe å ta bittelitt salt på tungespissen.

 
At 20 desember, 2006 21:23, Blogger Milton Marx said...

Kan det være at du er gravid? I så tilfelle kan det hjelpe hvis du drikker mer melk,.

 
At 20 desember, 2006 22:05, Blogger Elvis Bling Laden said...

salt og melk, altså. Jeg får blande, da, og sette en kopp ved sengekanten når jeg legger meg om kvelden.

 
At 21 desember, 2006 15:39, Anonymous Anonym said...

Det skal visstnok hjelpe med tomatpurre og egg, du svelger det ned med en kopp kakao.

 
At 21 desember, 2006 15:49, Anonymous Anonym said...

Strekk foten den veien krampen går, så slutter den.

Tanta mi sover med sengen full av lavendelsåpe og påstår det er virker forebyggende. Såpestykker, altså. Jeg er skeptisk (c;

 
At 21 desember, 2006 16:46, Blogger Elvis Bling Laden said...

tomatpurré, egg, kakao og lavendelsåpe, melk og salt. Låter fristende. Kanskje jeg heller skal forsøke å strekke?

 
At 21 desember, 2006 16:46, Blogger Elvis Bling Laden said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 21 desember, 2006 18:56, Anonymous Anonym said...

Hm. Er dette en måte å få elvis til å spise rare ting på?

Isåfall skal det hjelpe med en lett blanding av eddik, knuste pinnekjerner, soyaolje og mangosorbet:)

 
At 21 desember, 2006 19:06, Blogger Erik Kruse said...

Jeg trur på graviditetsteorien (relativitetsteoriens litt mindre kjente, men mye mer berykta kusine). Kjæresten min dreiv på med det der - bestemora hennes sverga til en ull-tråd knytta rundt beinet. Sånn mens du døtter i deg alt det andre.

 
At 21 desember, 2006 19:39, Anonymous Anonym said...

Er dette en provokasjon for å få meg til å poste flere innlegg? OK, jeg klarer ikke dy meg: Har du problem med muskelkramper kan det være et symptom på magnesiummangel. Folk som trener mye og hardt tester ofte lavt på bl.a. magnesium. Jeg tar en blanding mellom magnesium, zink og vitamin B6 (kalt ZMA) før jeg legger meg. Dette primært for å sikre at ikke mangel på dette hindrer optimal testosteronproduksjon. Men har ikke hatt muskelkramper siden jeg begynte å ta magnesium. Med ZMA`n får du i tillegg et ganske heftig drømmeliv. Spennende - og litt skummelt til å begynne med (Men hva du drømmer regner jeg med har en viss sammenheng med hva du har i hodet fra før). Ellers kan i tillegg væskemangel gi muskelkramper. Natrium (salt) holder som kjent vannet i kroppen. Men natrium er ikke noe du bør overdrive inntaket av...

 
At 21 desember, 2006 23:39, Anonymous Anonym said...

Har Hun svart (på hvorfor)?

 
At 22 desember, 2006 02:51, Blogger Elvis Bling Laden said...

Maren:K greit. Kan jeg komme til det, så kan du servere meg?
Erik: jeg kan godt gå med ulltråd, men jeg vil helst slippe å være gravid akkuratt nå. Jeg føler at jeg nettopp har vært igjennom det dær. én av gangen, føler nå jeg, da.
Halstein: den er notert, skrivi ned, memorert og lagt ut på internett. Men ikke tatt til følge. Det er for mye fremmedord og skumle greier.
Mia: nei. Jævla typisk.

 
At 22 desember, 2006 04:23, Blogger Milton Marx said...

Kan du ikke bare moderere det litt? Være bare litt mindre gravid, liksom?

Det er ellers viktig at du binder et rødt bånd mellom puppene og magen. På det viset hindrer man - i alle fall i Panama - at babyen beveger seg for høyt opp, slik at man våkner. (skal ikke være stramt). Da vil du sove bedre om natten.

 
At 27 desember, 2006 01:56, Anonymous Anonym said...

halstein: Du er gæærn! Elvis? Treningsnarkoman! Get off the crack!

 

Legg inn en kommentar

<< Home