mars 16, 2007

En foreløpig avtale?

Jeg kom til å fortelle deg på fylla at jeg sansynligvis kunne klart å bli forelska i deg hvis omstendighetene hadde vært anderledes. Nå som jeg er edru ser jeg at det kanskje ikke var så veldig lurt sagt. Omstendighetene er nemlig ikke anderledes, de er nøyaktig sånn de er, altså kan det være dumt å spekulere alt for mye i hva man kunne ha kommi til å kanskje ville føle hvis en ikke var i virkeligheten.
Der er vi jo. Jeg og du, og alle andre, forhåpentligvis.
Jeg har jo, hvis jeg skal være ærlig, mange venner jeg godt kunne blitt forelska i hvis ting var anderledes.
Det er jo ikke et problem (med mindre man erklærer det på fylla, selvsagt). Men, fordi jeg forstår ditt behov for å heller overdramatisere enn å underdramati..
(enda et ord som ikke funker så bra på norsk), så foreslår jeg at vi tar følgende forhåndsregel:
  • La oss IKKE drikke oss fulle og så gå å bade nakne et sted sammen bare jeg og du.

  • La oss IKKE vise hverandre våre skjulte tatoveringer og piercinger.

  • La oss IKKE telte for lenge sammen i tomannstelt, ihvertfall ikke med mindre enn to soveposer.



Er det en foreløpig avtale?

Etiketter: , ,

20 Comments:

At 16 mars, 2007 20:16, Anonymous Anonym said...

Blingladen er LAppskaUS :p

 
At 16 mars, 2007 20:20, Blogger Elvis Bling Laden said...

hah! Slett ikke. Tvert imot, faktisk.
Ellers så er dette litt gammelt. Jeg trur kanskje det er ihvertfall to år gammelt.

 
At 16 mars, 2007 23:59, Anonymous Anonym said...

What? Er det gammalt?

Let it go, bling! Med mindre det følger deg ennå da...

 
At 17 mars, 2007 06:26, Blogger elling said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
At 17 mars, 2007 12:10, Anonymous Anonym said...

Uff og ufff, for en skjebne!

Er det en stalker, eller er det du som stadig er en svak sjel?

 
At 17 mars, 2007 13:15, Blogger Don Martin said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
At 17 mars, 2007 13:18, Blogger Don Martin said...

Pfff... Den dere omvendt-sjalusien fungerer ikke på meg kompis. Jeg veit du er nesegrus forelska, og har bilder av meg overalt der du bor. Jeg veit fordi jeg ser deg der du følger etter meg på gata. Jeg veit fordi jeg kjenner igjen frekvensen du puster i når du ringer på telefonsvarern hver natt, og jeg kan identifisere støybildet i bakgrunnen som fra ditt nabolag. Jeg veit fordi jeg lukter at du har vært utafor døra mi hele natta og grini når jeg står opp for å hente posten min. Jeg veit fordi jeg har finni fingeravtrykkene dine på de andre brevene når du har vært i postkassa for legge igjen kjærlighetsbrev

 
At 17 mars, 2007 19:36, Anonymous Anonym said...

Såh ... Martin kjenner igjen pustfrekvensen til Elvis, og støybildet fra nabolaget hans, han veit hvordan Elvis lukter, og han sjekker overalt etter fingeravtrykka hans. Hvem er det egentlig som sliter litt med usunne oppheng her?

 
At 17 mars, 2007 23:14, Anonymous Anonym said...

pfff... jeg veit også åssen Bling lukter. Hva han serverer til frokost og åssen han puster når han ringer fra skjult nummer.

Og jeg har hørt den forvrengte stemmen hans når han later som han er en telefonselgerdame...

 
At 18 mars, 2007 00:07, Anonymous Anonym said...

øyh! Nå blei det for mange anonyme her igjen! Bare for å ha nevnt det, jeg veit _ingenting_ om _noe_ av dette.

Men når vi er der: Bling, har du tattis??? på kukken?

 
At 18 mars, 2007 03:23, Blogger Milton Marx said...

Siste anonym: man skriver altså ikke kuk med 3 k'er. Man uttaler det i stedet med en ganske lang u.

 
At 18 mars, 2007 12:26, Anonymous Anonym said...

Næmmen i alle dager, det ække så mange... Jeg er anonym nr en, to, tre, fire.

Fem kjenner jeg ikke til, men vil støtte han/hun ang kukkkkken / kuuuken.
Det handler om talemåte, og bloggespråket er muntlig og lausere i formen enn Vinje-norsk.

 
At 18 mars, 2007 13:15, Anonymous Anonym said...

Det er faktisk lov å skrive kuk eller kukk både på bokmål og nynorsk.

 
At 18 mars, 2007 16:52, Blogger elling said...

ja.. da fikk vi ihvertfall avklart det spørsmålet. Om hvorvidt det er tattis eller piercing deg, var jo altså noe av det det ikke var serlig lurt å vise fram, eller snakke så mye om. Så derfor får det også forbli en hemmelighet. Beklager. Jeg skjønner at jeg er litt kjedelig nå.

 
At 18 mars, 2007 20:27, Anonymous Anonym said...

egentlig hørtes det innmari fristende ut

 
At 18 mars, 2007 20:53, Blogger Dadida said...

Blæ, sånne ting på tissen er ganske lite kult.

 
At 18 mars, 2007 23:23, Blogger Elvis Bling Laden said...

Brigida: nøyaktig hva er det som høres fristende ut?
Dadida: er du ikke ganske streng nå, egentlig? Jeg synes personlig ofte at pynt pynter opp.

 
At 19 mars, 2007 01:03, Blogger Dadida said...

Julaften, påsken, nyttårsaften og den forhatte halloween, joa, de pynter opp. men en eller annen dings eller tegning som forblir der til evig tid, Bling...

Glem det. Bare et uromoment. Sorry å måtte skuffe deg her assa... Den funker dårlig!

 
At 20 mars, 2007 23:39, Anonymous Anonym said...

Elvis: Alle de tingene. Eller mest det å snakke ut av seg i fylla, selv om det er dumt

 
At 21 mars, 2007 14:16, Anonymous Anonym said...

kukk! det heter kukk! ikke kuuuk! nørd.

 

Legg inn en kommentar

<< Home