august 15, 2007

Slett en zombie fra vennelista idag!

har det hendt at du har blitt bitt av vampyrer? Gnagd på av zombier? Eller er det andre av mørkets skapninger som plager deg?

Det er den spammen som tillates inne på tyyneboka, og som har potensialet til å kunne bli et virkelig problem. Folk som ikke er godt kjent med sosiale nettverk trykker på en knapp, og vips har de uforarende invitert alle sine "venner" til å spre viruset.

Jups! Det er en skikkelig uting.

Det er den samme, litt dårlige vitsen, som blir fortalt av stadig nye mennesker, igjen og igjen, av stadig nye mennesker, hver dag. Tryneboka burde gjøre det mulig å banne enkelte aplikasjoner. kanskje det er mulig allerede? jeg får det ikke til.

men jeg har utvikla en annen, fortsatt litt omstendelig metode. Den går ut på å slette personene som sender meg zombieinvitasjoner, vampyrinvitasjoner, og andre skikkelig teite applikasjons-invitasjoner fra min vennekrets. Hærlig befriende. Det føles faktisk litt slemt, og det er jo deilig når man er litt irritert.

Gjør det du også! Slett en zombie fra din venneliste idag!

(slike ting farer igjennom hodet mitt på turné. Nå i Sogndal. Er du Oslo? gå å se Kohinoor på Gamla på fredag!)

Etiketter: ,

4 Comments:

At 18 august, 2007 23:10, Blogger Sara said...

Takk for sist. Apropos zombier og prinsesser, har samboeren min laget en fin tegning.

 
At 26 august, 2007 20:56, Anonymous Anonym said...

Jeg har ikke gått til det skrittet å slette noen fra lista p.g.a. zombie-invitter ennå, men gud jeg forstår deg.

Sjøl om jeg må innrømme at jeg falt for fristelsen i dag, til å kaste en sau på Brage. Men det går nok over.

 
At 27 august, 2007 17:43, Anonymous Anonym said...

Och när ska du ändra reklambilden för Fremskrittspartiet på din sida? http://gudbedre.blogspot.com/2006/06/vampus-mimir-meningspolitiet-tiram-og.html

 
At 28 august, 2007 15:55, Blogger Elvis Bling Laden said...

sjølv takk. og lykke til med demo i Bergen! Big up!
Tiram: bare kast sauer på Brage. Men ikke på meg, takk, er du snill.
Sverker: Det får stå der som et manifest over min egen mislykkethet som bilde-tyv. SÅnn er det, desverre. Alt annet ville være historisk revisjonisme. Men det har jo ingenting med zombier å gjøre?

 

Legg inn en kommentar

<< Home