februar 06, 2009

hvorfor har folk armbåndsur?

Nå er det en god stund siden utseende på Gud Bedre endra seg. Det skal innrømmes. Årsaken er selvfølgelig latskap. Eller at ingen vil betale meg for det. Det går ofte ut på ett, er jeg redd.

Likevel; jeg har gjort en ørliten, men svært viktig oppdatering...

Jeg har satt opp en klokke!

Nå er det selvfølgelig mange lesere som gjerne leser blogger på datamaskin, eller kanskje tilogmed på telefon og lignende medier, og i svært mange tilfeller vil dere ha en klokke, som meg, elegant plassert nederst i høyre hjørnet av skjermen.

Det kan derfor låte overflødig å ha klokke på en webside.

Og... Vel...

En skulle jo tro det samme ville gjelde armer i disse dager? Altså, unnskyld meg men... Har du ikke mobiltelefon? Åja, du har det, ja. Og når du tar opp mobilen din og kikker på skjermen, hva ser du da? Klokke, ja.

Okei, så hvorfor har du gått inn i en urmaker og kjøpt en klokke for hundrevis, kanskje tusenhvis av kroner?

Svaret er selvfølgelig at det ser tøfft ut. Litt retro-tøfft, faktisk. Sånn som de kule hadde i gamledager. Noen av de tøffeste i verdenshistorien har gått med armbåndsur, så hvorfor skal ikke jeg få lov?

Det, og mer til, gjelder også for denne lille skjønnheten, koda i flash:








Du kan finne den her. Også tilgjengelig som screensaver. Yeah. Takk til Audun.

Etiketter: , ,

3 Comments:

At 06 februar, 2009 12:02, Blogger Unknown said...

Fett med Pong-klokke.
Har du vekkeur, eller bruker du mobilen?

 
At 06 februar, 2009 12:48, Blogger Elvis Bling Laden said...

Nei, du. Jeg kjører med mobil, jeg. Vekkeklokke på mobilen, selvfølgelig. Så jeg blir vekka av min egen musikk, når jeg har behov for det.

 
At 03 april, 2009 16:56, Anonymous Nigra said...

Jeg får vondt i sjelen av pong-klokka. Den ene spilleren er jo mye bedre enn den andre. Vi snakker 1:60 i poengforskjell. Urettferdig.

 

Legg inn en kommentar

<< Home