juni 05, 2006

Hjemme hos Elvis

1. Gått på kino alene.
2. Drukket deg full alene. (Nei, men jeg har drikki meg full, blitt forlatt, og fortsatt å drikke)
3. Hatt sex med mer enn en person samtidig.
4. Kræsjet en bil.
5. Hatt en kjæreste i mer enn to år.
6. Pusset opp en leilighet. (Njæææ.. Jeg har vært med på noen dugnader hos kompiser..)
7. Betalt tv-lisens.
8. Fridd eller blitt fridd til.
9. Tatt en hiv-test.
10. Skaffet deg en piercing. (Jeg hadde høl i øret i sjette klasse, og det var jævla tøfft da, men det låter ikke så freskt lenger)
11. Blitt arrestert.
12. Hatt minst èn one-night stand.
13. Sunget karaoke på offentlig sted.
14. Lært deg førstehjelp.
15. Lært å stryke en skjorte.
16. Laget en festmiddag for mer enn 10 personer.
17. Laget en romantisk middag for to.
18. Holdt en tale for mer enn 30 personer. (med glans, god damnit)
19. Kjøpt din egen dobbeltseng. (Kjøpt, og herpa. Nå ligger madrassen på gølvet)
20. Gitt penger til et veldedig formål.
21. Gått på bar med foreldrene dine. (sammen? Nei. Bare med mamma)
22. Vært forlover i noens bryllup. (Men de prater ikke med hverandre lenger.
23. Hoppet i fallskjerm.
24. Skutt med luftgevær.
25. Vært på homsebar.
26. Melket en ekte ku.
27. Skaffet deg et kredittkort.
28. Hatt sex i et fly.
29. Svømt med delfiner.
30. Vært i slåsskamp for å forsvare noen. (og måtte sy fire sting på venstre øye. Det viste seg seinere at karen egentlig hadde fortjent juling)
31. Vunnet penger.
32. Hoppet i strikk.
33. Dyrket og spist egne grønnsaker eller urter. (Seinest idag)
34. Skiftet bleier på en baby.
35. Blitt full på champagne.
36. Hatt matkrig.
37. Invitert en vilt fremmed med på date.
38. Kopiert rumpa di på en kopimaskin.
39. Bedt om unnskyldning- og ment det.
40. Scoret mål.
41. Følt deg 100% lykkelig.
42. Skaffet deg en tatovering.
43. Kjørt motorsykkel. (Jeg hadde et lite flash hvor jeg ønska meg motorsykkel, - og følte meg umiddelbart veldig gammel. Ubehagelig)
44. Stjålet et gateskilt.
45. Gått måneskinnstur på stranden.
46. Hatt kjærlighetssorg i over en uke.
47. Holdt sengen i en hel dag uten å være syk.
48. Brukket et ben i kroppen.
49. Kysset i regnet.
50. Blitt dumpet over telefonen.)
51. Lakkert en bil.
52. Blitt avbildet i en avis.
53. Vært med i en film.
54. Gått uinvitert på fest.
55. Hatt sex på jobben.
56. Bakt kake fra bunnen av.
57. Ligget i narkose.
58. Fått blomster helt uten grunn.
59. Onanert på offentlig sted.
60. Strikket en sokk.
61. Opptrådt på en scene.
62. Spist blekksprut. (Men jeg liker det ikke)
63. Hatt sex med noen fra et annet land.
64. Kjøpt egen leilighet/eget hus.
65. Danset naken hjemme i stua.
66. Sett Kongen i det virkelige liv. (på balkongen 17. Mai.)
67. Vært jordbærplukker.
68. Sydd noen sting på kroppen.(som nevnt i punkt 30)
69. Knust noens hjerte.
70. Fått sparken fra jobben

Etiketter: ,

3 Comments:

At 15 juni, 2006 02:11, Anonymous Anonym said...

Hm, jeg synes egentlig ikke det var noe på denne lista som var veldig overraskende. Har du blitt forutsigbar?

 
At 15 juni, 2006 13:53, Blogger Elvis Bling Laden said...

veldig. Jeg beklager. Og til deg. Men det er jo alltids gøy.. Så kan en forestille seg at folk danser nakne i stua og sånnt. Du kommer jo ikke unna at det er litt morsomt å tenke på?

 
At 15 juni, 2006 16:18, Anonymous Anonym said...

Haha, ikke snakk! Særlig når mannfolk gjør det -- trenger jeg si ... maraccas?:D

(OK, jeg er lett å more, det har jeg innrømt før.)

Men når jeg gikk gjennom lista sjøl, skjønte jeg vel at det var ikke bare deg. Det er jo ikke ei altfor spenstig liste, egentlig -- de fleste punktene er forholdsvis snille.

 

Legg inn en kommentar

<< Home