mai 27, 2006

Blingladenorama

Mihoe har gjort et intervju med meg til Sonitus. Det kan du lese her.

Den har også Vampus lest, om med det føler jeg at jeg offesielt har fanga hennes oppmerksomhet. Spesielt føler jeg at det at jeg er blitt sitert i profilen hennes gir sterke indikasjoner i den retning.

DESSUTEN HAR IVERSEN LEST DEN!!!

Nå føler jeg at jeg trenger et nytt prosjekt. Hvem bør jeg forsøke å tvinge til å lese guds ord nå?

Dessuten kan du godt kommentere intervjuet, hvis du har lyst til det.

Etiketter:

5 Comments:

At 27 mai, 2006 14:59, Anonymous Anonym said...

Ha ha...utmerkede resultater å melde om der! Hun har jo til og med lenket til deg og det borger for mye treff her fremover :)

 
At 27 mai, 2006 15:27, Anonymous Anonym said...

Jeg krever redigering av dette innlegget. Hvorfor nevnes jeg bare i en parantes? Faen heller, nå melder jeg meg ut av statskjerka. Eller. Usj. Må kanskje melde meg inn først. :( Slitsomt. Søren klype, jeg elsker deg likevel.

 
At 27 mai, 2006 16:09, Blogger Dadida said...

Men for i helvete - Liker du VampPus???
Nei, der falt du ned, helt ned og igjennom Ozonlaget.
Gud Bedre for en skuffelse!

 
At 27 mai, 2006 22:22, Blogger Elvis Bling Laden said...

leni: flaks med den. takk for intervju.
Ivers: parantesen er en personlig kunstnerisk vri. det er min variant av bold og utropstegn.
dadida: jeg veit. men som den hellige boka sier: la den som er uten synd kaste den første sten. og Gud er selvfølgelig hater. hu har jo ikke personlige feil og sånnt på samma måten.

 
At 28 mai, 2006 16:04, Anonymous Anonym said...

Ser bedre ut nå, ja. Kudos!

 

Legg inn en kommentar

<< Home