mars 15, 2007

Offentliggjøring av ansikter og navn

Jeg har lova i en tidligere post at jeg skulle "komme ut av skapet" idag. Jeg har iogforseg gått ut mange dører, men dette er likevel ikke dagen. Jeg kommer verken til å stå fram med min seksuelle legning eller med mitt fulle navn og identitet idag. Jeg beklager. Jeg forsøkte, men jeg har ikke fått det til.

Gud Bedre skal gjennom en forandring, en fornyelsesprosess, en omorganisering og effektiviteringsprosess. For å tilpasse seg det nye markedet har Gud Bedre sett seg nødt til å ivre for en betydelig styrking på eiersiden. Til nå har Gud Bedre representert gud sjølv, og selv om sammarbeidet ikke enda er formelt avsluttet, fører jeg nå uhyre spennende samtaler med andre intressenter, som forhåpenlighvis vil være intressert i en langsiktig drift, og kunne stå for fornying, relansering, og også gjøre Gud Bedre istand til å nå helt nye kundegrupper.

Jeg kan desverre ikke gå ut med hvem det er, men la meg bare anntyde at det er snakk om tidligere konkurrenter...

I alle tilfelle; omstillingsprosessen er ikke kommet like langt som jeg kunne ønske, og offentliggjøringa er derfor ikke i rute. Jeg beklager det intrufne, men jeg er altså ikke klar til å komme fram som meg sjølv enda.

Ny dato for re-lansering av Gud Bedre, offentligjøring av mitt navn og bilde, nytt design , og selvfølgelig offentliggjøring av den nye arbeidsgiveren.

Ny foreløpig dato for re-lansering av Gud Bedre er satt til den 5 Mai.

Hellig fred og glede være med dere alle. Og beklager det intruffne igjen.

Etiketter: ,

9 Comments:

At 15 mars, 2007 12:58, Blogger Undre said...

- SKUFFAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

5. mai?

*snufs*

 
At 15 mars, 2007 13:22, Blogger Ronny K said...

Jaja - Det e itjnå som kjæm tå sæ sjøl ;)

 
At 15 mars, 2007 20:56, Blogger Dadida said...

Hahaha! Lureutavskaperev...

Velvel, hurramegrundt og fanteri til deg likkavel :D

 
At 15 mars, 2007 21:11, Blogger Elvis Bling Laden said...

ja, jeg beklager igjen, altså.. unnskyld.

 
At 16 mars, 2007 01:40, Anonymous Anonym said...

5. Mai er jo lenge til! Kan det ha noe med å gjøre at det på den dagen er 189 år siden Karl Marx ble født?

Ja, jeg bruker Wikipedia til alt.

 
At 16 mars, 2007 13:01, Anonymous Anonym said...

Er det frynsegodene du ikke er fornøyd med? Rett nok er manna fra himmelen oppskrytt, men ...

 
At 16 mars, 2007 15:01, Anonymous Anonym said...

rart du sier det, tonje. for 15. mars, den dagen han egentlig skulle komme ut av skapet er nøyaktig 55-årsdagen for forsøket på å gjøre albert einstein til president i israel. tilfeldig?

num

 
At 16 mars, 2007 16:11, Blogger Elvis Bling Laden said...

tonje: jeg kom til å melde meg på en liste som heter "leftist trainspotters" en gang. Det er en liste som er dedikert til kommunistisk trivia, og noe politikk. De har ihvertfall en kalender med alle fødselsdagene til alle sentrale kommunister, og dem er det jo etterhvert en del av. Etter at yahoo har steppa opp 2.0-gamet sitt, så får jeg altså trainspotter-kalenderen inn i min personlige yahoo-kalender. Så det pleier å være et par tre-fire-fem hver dag. Og 189 er jo et sånnt rundt og fint tall :-)
Tiram: frynsegodene suger. Ihvertfall så lenge man lever. Jeg er lovt en sånn etter-døden ordning som så relativt fordelaktig ut, men den gjelder ikke hvis man gjør ende på det sjølv, og nå begynner det jo å bli litt trangt sånn økonomisk sett.

Num: heldighvis sto jeg ikke fram den dagen. Heldighvis blei han ikke president. jaja.

 
At 06 april, 2007 02:50, Anonymous Anonym said...

Datoer meg her og der; hva med "når jeg føler for det", "snart", "en vakker dag" etc?

 

Legg inn en kommentar

<< Home