februar 22, 2007

Gud elsker dere, allesammen!

Det er ikke det at ikke jeg hater dere, for det gjør jeg selvfølgelig. Men Gud elsker dere alle sammen. (Enkelte vil kanskje hevde at Gud er et billig ludder, men sånnt noe ville ihvertfall aldri jeg tørre å si!) Gud er du ikke hypp på å kødde med, så derfor så prøver jeg å være grei og likandes, og derfor levere til leserne det leserne vil ha.

Gratulerer med da'n! - Det er dagen for interaktivitet. Det er dagen for å trykke på knapper, for å fylle ut skjemaer! og alt handler om deg! Tjoho!

De som ikke fortsatt er bitre etter gårsdagens noe surmaga oppsummering, kan gå hit for å ta Elvis Bling Ladens leserundersøkelse for Februar og sånn. Gjennomført på vegne av de høyere makter.

Alle glade og lykkelige igjen, da?


(Her er Resultata.)

Etiketter:

4 Comments:

At 22 februar, 2007 14:26, Anonymous Anonym said...

Åh, du er så snill du!

 
At 24 februar, 2007 07:38, Blogger Brage said...

Hihihi! Det gleder meg stort at det er pønk som leder an blant hva folk hører på i undersøkelsen din, pus! :D

 
At 24 februar, 2007 12:12, Anonymous Anonym said...

æsj! Pønk! Buuuu! Fåkk råkk!

 
At 24 februar, 2007 16:42, Blogger Don Martin said...

Gud! Vær barmhjertig! Satan er kommet og armageddon er nær!

 

Legg inn en kommentar

<< Home