februar 21, 2007

Hold kjeft jævla leserfaen!

Jeg har bestemt meg for å komme ut av bloggerskapet. Leseravstemningene om spørsmålet har vært ca 50/50 hele veien, og nå gidder jeg ikke mer. Den 15 Mars får du vite hvem jeg er. Alt som skal til er å logge inn på gudbedre.blogspot.com den 15 mars, så får du se bilde (fra min beste vinkel), fullt navn (inkl. diverse kallenavn opp igjenom ungdommen), og noen eksempler på hva jeg har hatt lyst til å skrive det siste året, men ikke har kunnet, fordi dere mo-fokkers ikke skulle vite hvem jeg var av en eller annen forlengst glemt grunn.

Som den trofaste leser kanskje vil huske, hvis hen er i stand til å huske helt tilbake til desember i fjor, så forsøkte jeg å vinne VM i blogg, Tordenbloggen. Jeg endte på en slett ikke værst sjuendeplass, og etter at fyrverkeriet har lagt seg, julegavene tellt opp og kulda satt inn, må jeg vel oppsummere det som helt i orden.

Jeg har begrava bestefar, og det mest fornuftige jeg klarte å si om det, var at det var jævlig dyrt. Ikke betalte jeg for det sjølv engang. Men, men, menn og følelser, du veit hva dem sier. (gjør du? hva sier dem, egentlig?)


Det var litt politisk snakk om hva som foregikk i danmark og kampene om ungdomshuset her,

Jeg dro til varmere strøk på vinterferie her, her og oppsummeringa her.

Dugnadskultur og web 2.0 i dugnadskultur, og om fildeling i Digital Piracy is killing home taping, og i Piracy is way cooler than ninjaizm. Samtidig har jeg paradoksalt nok forsøkt å få deg til å kjøpe den nye Jesterskiva.

Ellers har jeg spist på Ramp i trendheim, rista litt på Yssen.

Stor kulturell showdown og norsk oppsummering i gudbedreprisen 2006 med finalistene, og så med en takketale av de stolte vinnerne hopalong knut. Jeg må inrømme at jeg er ørlite grann skuffa over dere, når jeg altså går til det skrittet å sette opp en formell prisutdeling, nominasjon som dere har vært med på, høytidelig finale, og tilslutt et tåredryppende kreshendo med kjendiser i lange paljett-kjoler OG focking liveband, så får jeg litt smålige fem kommentarer? Hvorav én ikke var til saken engang? Hva foregår? Hva skal til for å få oppmerksomhet i denne byen her?

metabloggwize, så har det ikke vært så voldsomt, kanskje. Men jeg er imponert over at ingen avslørte for en vanvittig bløff jeg er når jeg lista søkerordene mine. Tror dere virkelig på at mine søkerord ser så snille og uskyldige ut? Aner ingen av dere hvor mye arbeid som egentlig ligger bak å sile ut en tilsynelatende endeløs mengde "mira craig toppløs" og "kukken til kåre konradi" fra en så lang liste søkerord? Også er det ingen som legger merke til det? Foglarna. Perler for svin, er det. Perler! Svin!

Den som kommenterer er en kødd!

(Bildene er fra jeg veita faen. Stjælt dem fra steder.)

Etiketter: ,

6 Comments:

At 21 februar, 2007 10:02, Blogger Brage said...

Hmm, er det ikke en litt billig løsning å bare skrive om hva du har skrivi om før når du ikke har noe skrive om? Kanskje det kunne være noe å skrive om?

 
At 21 februar, 2007 14:01, Blogger Elvis Bling Laden said...

da blir jeg nødt til å opplyse deg om at denne posten er intet mindre enn min niende oppsummering. Det er mulig det er en billig løsning, men i så tilfelle er det ufint å påpeke det. Men så er du jo også en leser av denne bloggen, så jeg burde vel ikke forvente meg mere. Grumpfh.

 
At 21 februar, 2007 20:02, Blogger Dadida said...

Syns det var en fin oppsummering, jeg. Bragefar kan gå og legge seg igjen!
;D

 
At 22 februar, 2007 19:16, Blogger Misha BB said...

Det at man skriver om noe man har skrevet før, fordi man ikke har noe å skrive om; er like lite å skrive hjem om enn det at man skriver om at andre skriver om noe de har skrevet før, fordi de ikke har noe å skrive om. Men i skrivende stund skriver jo jeg om noen som skriver om noen som skriver om noe de har skrevet før, fordi de ikke har noe å skrive om - og det er vel heller ikke så mye å skrive hjem om.

 
At 23 februar, 2007 20:30, Anonymous Anonym said...

Jeg vedder på at du er...
Gunnar Stålset

 
At 26 februar, 2007 22:48, Anonymous Anonym said...

Erling Folkvord?

 

Legg inn en kommentar

<< Home