februar 24, 2007

Klissnaken kjendis!

Med mine gode kontakter med de viktige trendsetterne og innovatørene i kulturlivet, så har jeg god oversikt over hva som er inn og hva som er på vei ut. Jeg kan avsløre at mange av de sentrale trendnisser nå begynner å bli litt lei av mobilfotografier som har lekki på nett. Ikke at det ikke kommer til å fortsette med kjendislekking. Det gjør det selvfølgelig. Men vi som kikker på dem blir etterhvert nødt til å være litt mer diskret i vår beundring av Rune Rudberg med plast i hekk, for å nevne noe.

Altså; vår herres sendebud, meg, har gått noen runder med seg sjølv, og kommi fram til at det ikke er noe morsomt lenger. Derfor skal jeg slutte med å poste nakne kjendiser. Fra og med i morra.

Jeg lovte dere et bilde av en naken kjendis hvis dere fullførte leserundersøkelsen for vinteren 2006/2007.

Så alt dere har å gjøre, er altså å ta leserundersøkelsen for vinteren 2006/2007, og så har du opparbeida deg rett til å klikke her for flere dristige kjendisfotografier.

Etiketter: , ,