juni 23, 2006

Stem mer

Hvis du ikke har tatt Gud Bedres leserundersøkelse enda, så bør du ta den her.

Jeg kom til å nullstille stemmene jeg har fått inn, så jeg blir glad hvis du kan fylle ut dette nå sjølv om du skulle ha tatt leserundersøkelsen før.

Okei?





hvilket parti ville du stemt hvis det var valg nå?

Norges Kommunistiske Parti

Sosialistisk Venstreparti

Arbeiderpartiet

Høyre

Venstre

Det Liberale Folkeparti

Fremskrittspartiet

Kristelig Folkeparti

Senterpartiet

Naturlovspartiet

Rettferdighetspartiet

Gærne høyreekstremister til høyre for Frp.

Kystpartiet

Rød Valgallianse





resultater.

Etiketter:

10 Comments:

At 23 juni, 2006 05:19, Anonymous Anonym said...

Hvor mange ganger skal vi gjøre dette, da? :D

 
At 23 juni, 2006 08:54, Blogger Elvis Bling Laden said...

men kjære deg. du skjønner vel at jeg vil ha med meg milton, ragnar, vampus og alle de også. ikke bare sånne som deg ;-)

 
At 23 juni, 2006 12:46, Blogger Dadida said...

Jeg har tatt den for første gang nå, så jeg er nok med på å stemme frem det utelatte partiet fra sist :D

 
At 23 juni, 2006 15:15, Blogger Magnus said...

Vote early, vote often!
http://www.cs.hmc.edu/~geoff/classes/hmc.cs070.200401/votequote.html

 
At 23 juni, 2006 15:45, Blogger Divine Bitch said...

Jøssenam. Jeg har stemt på det samme som flertallet.... det er sannelig første gang!

 
At 23 juni, 2006 18:56, Blogger Lindkvist said...

Men hvorfor har du ikke Fjordfitte med som en favorittblogg?

Du har jo ikke engang Vampus med.

 
At 24 juni, 2006 10:26, Anonymous Anonym said...

dadida: Det er godt å høre.
magnus: høhø.. Når det var EU avstemning, så hadde jeg et følgemareritt om at jeg stemte JA i et svakt øyeblikk. Derfor forhåndsstemte jeg og tok et bilde av stemmeseddelen, så jeg er 100% sikker på at jeg stemte NEI, og jeg har dokumentasjon i tilfelle et nytt landsvikeroppgjør. Og marerittene blei borte.
moderasjon: men er det ikke en god følelse?
Linqist: nei, jeg veit. Vampus fikk være med sist, trur jeg. Mener du at jeg skal gi en ny mulighet for dette også?

 
At 24 juni, 2006 11:42, Blogger Elvis Bling Laden said...

jaja.. det skulle altså være meg. Jeg kjører fortsatt betavarianten av opera 9 høhø

 
At 25 juni, 2006 00:43, Blogger Elvis Bling Laden said...

eh.. ja. jeg er fast leser av tiramteateret, veit du. best på opera-nytt.

 
At 26 juni, 2006 11:11, Anonymous Anonym said...

Jeg må jo spørre, vettu, når du ikke har oppgradert:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home