juli 01, 2006

Nazilegger

Alkoholrelatert flause 3

Jeg var på fest, drakk meg full, og våkna med hakekors og dritt på beina, skrivi med sølvtusj. Det er livsfarlig å gå på fylla med jødisk-amerikanske(!) taggere. Den unge damen på bildet var også noe bedugget, og blei dermed utsatt for samme behandling.

Dessuten gjør leggene seg bedre på bilder enn mine, med min mer sølvtusj-nære hudfarge.

Hu fikk også påskrifta "white men can't jump", forklar det den som kan.
Vi blir nødt til å ta en passelig hevn. Gode idéer, anyone?

Etiketter: ,

10 Comments:

At 01 juli, 2006 20:05, Anonymous Anonym said...

Å, det var ikke dine legger?

Hvordan får Elvis leggene sine så fine og glatte? tenkte jeg, og skulle be deg om voksetips.

 
At 01 juli, 2006 20:13, Blogger Elvis Bling Laden said...

Niks. Mine er mye hvitere og hårete.
Men hu sier at det hemmelige trikset er "barberhøvel", og "det var hyggelig!"

 
At 01 juli, 2006 20:14, Anonymous Anonym said...

Jeg ANER ikke hvordan det skal hevnes, men jeg tror jeg elsker dine jødisk-amerikanske taggervenner. :D

 
At 01 juli, 2006 20:33, Blogger Elvis Bling Laden said...

Ivers: Joda, det gjør jo selvfølgelig jeg også, men denne slags type oppførsel kan likevel ikke tolereres.

(Fun fackt: Det kom en kar opp til han på gata å slo han i ansiktet, og han bare prata med han, og det endte med at de klemma og var venner. Diplomatisk kar, sånn ellers)

 
At 02 juli, 2006 01:23, Anonymous Anonym said...

Det var Simon.

 
At 02 juli, 2006 20:16, Blogger Dadida said...

Hehe, har sett sånne rampestreker blitt utført på dødrukne kamerater før jeg. Kan ikke la være å glise av det.

 
At 02 juli, 2006 22:58, Blogger K for Kvinne said...

Artig, men huff, jeg er glad jeg er ferdig med denslags. Både å tegne på og å bli tegna på. Husker en gang vi onde, onde fjortisvenninnene lirka av buksa på en døddrukken stakkar, farga sirlig hele stellet svart med sprtitusj og kneppa buksa på igjen. Vet ikke om det er denslags hevn du søker, men moro var det ihvertfall...

 
At 03 juli, 2006 00:21, Blogger Elvis Bling Laden said...

dadida: jeg veit. iogforseg morsomt nok, bare unntatt at jeg da faktisk må gå igjennom byen med hakekors på beina. ikke like lekkert.
k for kvinne: joda. jeg våkna opp i flekkefjord med teksten 'horer' i panna for omtrent ti år sida. det også var litt ubehagelig, men det lot seg ihvertfall vaske vekk. nå høres det jo ut som om jeg må ta hevn på simon i steden,
ifølge anonym. hm...

 
At 03 juli, 2006 00:57, Anonymous Anonym said...

Vi sminka en døddrukken "british marine" en gang, med maskara, øyenskygge, leppestift, neglelakk -- the works, og skyfla ham tilbake til leiren hans. Vi syntes det var jævlig morsomt, han syntes av en eller anna grunn ikke det var like artig da han blei vekka på kaserna av sersjanten sin neste morgen ...

 
At 03 juli, 2006 10:26, Blogger k said...

Hva med å nekte å drikke deg full med dem neste gang?

 

Legg inn en kommentar

<< Home