juni 28, 2006

anti-american t-shirts

Jeg har tatt noen bilder med mobilen min av t-skjorter og sånnt. Det er ikke alle som er eksplisit antiamerikanske kanskje, og ikke alle som er fine. Det er litt vekslende kvalitet på fotografiene. Sorry og beklager. Og unnskyld. Herrejemini og gud bedre.






De ansatte på Statoil hadde dissa genserne på seg. Er ikke det litt spesielt å skryte av norsk imperialisme som en del av kundebehandlinga mot pølsehungrige nordmenn?


Jeg er glad i å streike. Det er all jobbinga mellom streikene jeg har problemer med. Bildet er fra 1 Mai feiringa i danmark.




Dette er fra NRK streiken. Det var flere forbund som streika samtidig, men det var NTNL som hadde de mest tradisjonelle Streikevakt-vestene.



Dette er også fra NRK streiken. Om det er en streikeskjorte? Aner ikke, men jeg håper det. I så tilfelle er det fett.






Hjemmelaga T-skjorte som sier det alle tenker men ingen tør å si.



På Majorstua.
Jeg: - Shit, hvor har du kjøpt den?
Han: - Øh... På Internett.

Etiketter: ,

9 Comments:

At 28 juni, 2006 14:05, Anonymous Anonym said...

Den teknisk feil-skjorta får du kjøpt i shoppen på nrk, har vært der lenge. Kul er den uansett.

 
At 28 juni, 2006 14:37, Anonymous Anonym said...

hm.. Det var dumt. Jeg likte den bedre som streikeskjorte. Men-men.

 
At 28 juni, 2006 22:35, Anonymous Anonym said...

Altså, det er jo ei kul streikeskjorte for det om vanlige folk også kan få kjøpt den i NRK-butikken! Man tager den t-trøya man haver og bruker den.

 
At 29 juni, 2006 00:04, Anonymous Anonym said...

Haha, den øverste t-skjorta minner umiddelbart litt om et speilegg, hvis du bare gløtter fort på bildet av den:D

 
At 29 juni, 2006 01:26, Blogger Dadida said...

Panduro har printerark som du selv plasserer i printer(laser/matrise).
Design ditt eget trykk, print ut, stryk på egnet tskjorte!

 
At 29 juni, 2006 11:33, Anonymous Anonym said...

«I plane NY» var tilsalgs på tshirthell.com inntil for en stund siden.

(http://www.tshirthell.com/shirts/products/a102/a102.gif)

Godt mulig at han du stoppet var en kollega av meg.

 
At 05 juli, 2006 12:16, Blogger Odd said...

Help! My nipples are on the internet!

christian jacobsen: Nei, det er ikke en kollega av deg.

 
At 06 juli, 2006 18:31, Blogger Elvis Bling Laden said...

odd: er den kjekke mannen på bildet deg?

 
At 07 juli, 2006 14:02, Blogger Odd said...

Den, som min samboer formulerer det; narkomant utseende mannen på bildet er meg ja.

 

Legg inn en kommentar

<< Home