juni 24, 2006

Livsfarlige sannheter

Kjære medmenneske. Les denne lille teksten. Den vil forandre ditt liv.


    Jeg skjønner at du er opptatt av konspirasjonsteorier
    og sånne ting. Det er det mange som er om dagen. Men
    har du noengang tenkt igjennom HVORFOR det er så
    populært om dagen? Og hvorfor peker teoriene i så
    radikalt forskjellig retning? Kan det være en
    bakenforliggende årsak vi ikke umiddelbart får øye på?


    Det er mange ting som tyder på at det står en gruppe
    mennesker bak som ikke vil stå fram i offentligheten.
    Tenk bare på selve ordet konspirasjon.
    K - O - N - S - P - I - R - A - S - J - O - N

    K = 11
    O = 15
    N = 14
    S = 16
    P = 19
    I = 9
    R = 21
    A = 1
    S = 16
    J = 10
    0 = 15, men det kan også leses som null!
    N = 14

    Hvis du legger alle siffrene sammen etter en
    diameter-matematikk, og leser den siste 0'en som null,
    får du tallet 333. 333 ganger to er 666
    seks hundre og sekstiseks er dyrets tall i Johannes
    Åpenbaring i bibelen, tallet som markerer antikrists
    annkomst til jorden og dyrets kommende
    verdensregjering.

    Dyret skal ha tre hoder. Er det tilfeldig at
    konspirasjonsteoriene er i ferd med å gruppere seg som
    tre hovedretninger?

    Jeg håper du tar min advarsel alvorlig, og vender vekk
    fra konspirasjonsteoriene før du er sugd opp i satans
    nett.



(Ikke sjekk ut Norsk kornsirkelgruppe, David Icke, 911 sharethetruth, Ny911truth.org, eller Sannheten om Diana)

Etiketter:

8 Comments:

At 24 juni, 2006 12:35, Anonymous Anonym said...

Ha ha ha! :D

 
At 24 juni, 2006 12:37, Anonymous Anonym said...

..Men nå har jeg funnet ut at 666 ikke kan være så farlig likevel;
http://kzkw.net/blog/2006/06/05/666-and-numberology-2/

 
At 24 juni, 2006 12:44, Anonymous Anonym said...

Av en-eller-anna grunn minner dette meg om idioten fra Gustu som stod og holdt et lengre foredrag til en lettpåvirkelig frivillig i går, om Ankh-korset han hadde tatovert på arma og hvordan det symboliserte evig liv, men også anarkisme, og så videre, også videre ...

 
At 24 juni, 2006 20:21, Blogger Fjeldstad said...

Du har vel lest F. Engels - Om urkristendommens historie?

 
At 25 juni, 2006 00:40, Blogger Elvis Bling Laden said...

kristin: men det er jo akkurat det illuminati vil ha oss til å tro.
tiram: ankhen sender et tydelig signal om at den som bærer den er interessang og dyp.
jokke: hvis du sikter til familiens og statens blablabla, så har jeg lest den flere ganger, men det blei likevel litt knapt. jeg trur du må oppfriske meg hvis jeg skal se hva du mener her. jeg mener; jeg er jo ikke NERD heller... hehe

 
At 25 juni, 2006 23:06, Anonymous Anonym said...

"Norsk kornsirkelgruppe" er forøvrig et herlig navn på en organisasjon -- det høres jo ut som en vits :D

 
At 26 juni, 2006 22:00, Blogger Fjeldstad said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 28 juni, 2006 22:45, Anonymous Anonym said...

666 skadde eller drepte i trafikken i Møre og Romsdal i 2005. Hm ....

 

Legg inn en kommentar

<< Home