januar 01, 2007

hellige søkeord

Desember har vært en god måned for Gud Bedre. I snitt har det vært 457 unike besøkende daglig. Det har i hovedsak tre årsaker.

For det første begynner arbeidermassene å åpne øynene for revolusjonære tanker, og slutter helhjertet opp om dugnadssamfunnet. For det andre gjorde Gud Bedre det ganske godt i Tordenbloggen, og er nå offesiellt Norges 8'ende beste blogg. For det tredje kan det ha noe med disse søkerordene å gjøre:

    fredriksons fabrikk, gud, sosialistisk realisme, velferdstat, gud kjærlighetssorg, cowboys suck shirt ninja, piratbyråen, et dukkehjem feminisme, sv profitt syk, gud, vossing blog eg er, kommunisme, bøker alle må ha lest, døddrukken, nasjonal samling, opprør blog kjøbenhavn, samenes nasjonaldrakt, gud bedre, hip hop, hvor mange samer i norge, uffa blitz ungdomshuset, ungdomshuset bilder, ka betyr impotent, ungdomshuset, bukse, johannes wilm, nei så tjukk du har blitt hip-hop, rudolf jokke, propagandistisk kunst, elendighet, mengele zoo, definisjon: metroseksuell, anti-rasistisk blogg, fyllenerver årsak, regnvær, aud schønemann, skateklær, metro seksuell, gud bedre, muskelkramper, prinsesse leia blogg, spønk


Godt nytt år, folkens.

Etiketter:

5 Comments:

At 04 januar, 2007 14:41, Anonymous Anonym said...

Søketermen gud kjærlighetssorg var litt annerledes ... Vil vi vite meir? Tja.

Strengen nei så tjukk du har blitt hip-hop var og litt interessant. Har Ole Ivars begynt å rappe?

 
At 04 januar, 2007 17:28, Anonymous Anonym said...

Og hvordan ble Barcelona uten lommebok? ;)

Godt nyttår!

 
At 04 januar, 2007 20:55, Blogger Misha BB said...

"sv profitt syk"... vent litt... "sv profitt syk"... ah, kanskje... Nei, skjønner ikke.

Har du noe om årsaken til fyllenerver? Jeg er interessert. Med mindre svaret er "It's the booze, stupid" eller noe så i lende.

 
At 05 januar, 2007 10:19, Blogger Elvis Bling Laden said...

tiram: jaggu. Jeg håper det ikke er gud sjølv som har vært inne å søkt. Kanksje hun ikke elsker oss lenger?
Ellers så mener jeg faktisk å huske at jeg har sett en reklame på TV for en rap-remix av den nevnte låta. Så jeg trur den eksisterer. Men jeg har den ikke.
Bastet: det kommer snart.
Misha: Jeg veit ikke. Er det SV som er profittsyke, eller er det SV som mener at profitt er sykt, kanskje?
Fyllenerver kommer av at hjernen overkompanserer for at hemningene dine har vært redusert når du var full. Derfor får du dobbelt opp med hemninger akkuratt samtidig som du innser hva du gjorde med hvem dagen i forveien. En veldig upraktisk anordning gud har laga til for å straffe oss for våre synder.

 
At 05 januar, 2007 14:39, Blogger Plateprateren said...

"ka betyr impotent" ? i sterk konkuranse med lommelegen.no vil jeg tro..

 

Legg inn en kommentar

<< Home