mars 26, 2007

Fytterakker'n

Fytterakker'n!

Og rakker'n i fitta.

Etiketter: ,

10 Comments:

At 26 mars, 2007 02:32, Blogger Brage said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 26 mars, 2007 02:41, Blogger Elvis Bling Laden said...

Hm.. Lurer på om det mulig å banne enkelte kommentatorer fra bloggen?

 
At 26 mars, 2007 07:54, Blogger Dadida said...

Nja, usikker... Men det er jo greit å ikke banne for å få overblikk over galninger i dette internettet...

Men hva var dette egentlig Bling? Dårlig opplevelse i helgen/ble ikke noe/ ble alt for mye?

 
At 26 mars, 2007 12:03, Anonymous Anonym said...

Jeg synes det ser ut som han fikk seg noe, og at det var verdt det, men så er jo jeg en evig optimist, da! :D

 
At 26 mars, 2007 13:35, Anonymous Anonym said...

Viss jeg hadde vært skikkelig kjedelig, kunne jeg påpekt at Elvis har tagga innlegget med etikettene "forsøksvis morsomt, språk", men det ville jo vært kjipt.

 
At 27 mars, 2007 10:58, Blogger Brage said...

Faen! Her blir man sensurert bare fordi man kommmer med litt sunn kritikk!? This will not stand!

 
At 28 mars, 2007 17:17, Blogger Dadida said...

Aha... det er deg det lille diktet / historien fra helgen handler om, Brage?

 
At 03 april, 2007 17:57, Blogger Jonas Bals said...

Jeg kan ikke fitte og begrape hva det er som kan være så kontroversielt at Elvis har klippa det bort. Rull'n ut, a, mann! Vi er nysgjerrige på hva diktet handler om sånn dypest sett.

 
At 07 april, 2007 15:19, Blogger Misha BB said...

Skulle ikke du ha kommet ut av dekknavn-skapet by now forresten?

 
At 09 april, 2007 03:42, Blogger Elvis Bling Laden said...

Jeg er redd det ikke er en forsøksvis beskrivelse av sist helg, men mer et forsøksvist morsomt ordspill. Men asså. Det er jo vår.
Jonas: det trenger slett ikke være så veldig kontroversiellt for at jeg skal slette det. Bare døvt. Hva kan jeg si? Jeg jobber for gud, og trenger derfor ikke svare for andre.
misha: jo, men nei. Ny dato 5 mai. Heng med. Smør deg med tålmodighet og solkrem.

 

Legg inn en kommentar

<< Home