februar 20, 2008

Om jesus, gud, Michelet og andre storheter

HAHA!
Jeg er tilbake som en guds apostel!

Elvis Bling Laden om Gud og Jesus og sånne greier, atter en gang. Jeg kommer tilbake som en.. vel... hm.. hvis man liksom har vært borte en stund, nesten som om man var død, også kommer man tilbake og begynner atter å snakke til menigheten... hva heter det?

Nuvel; uansett, klikk her for artikkelen Relgion, opprør, rettferdighet og klassekamp. Stadig med de samme skrivefeilene du elsker. Stadig med den uærbødige men respektfulle omtale av verdensrelgionene. Nå på Kristendommen.wordpress.com


Dessuten kan du lese boka som inspirerte meg her.

De andre storhetene som omtales i overskrifta? Meg, sjølvsagt. Enjoy!

Etiketter: , , ,

3 Comments:

At 21 februar, 2008 23:51, Blogger Sigurd said...

Bra du er tilbake.

Gleder meg til konserten på Driv 18-april!

 
At 22 februar, 2008 11:21, Blogger K for Kvinne said...

Hey - you´re back - så fint.

Stakk egentlig bare innom for å si way to go i Klassekampen i dag!

K

 
At 22 februar, 2008 18:50, Blogger Elvis Bling Laden said...

sigurd: bra. Takk for det. Jeg gleder meg også, sjølvsagt.
k for kvinne: bra. Takk for det. Jeg skal gjørra noe om det, jeg. coming up!

 

Legg inn en kommentar

<< Home