mai 14, 2006

Gudbedreprisen for beste russebil 2006

Jeg var på Tryvann i år i annledning russefeiring. Vær så snill å ikke spør mer om det, av høflighetsgrunner.

Russen bruker altså sinnsyke mengder spenn på russebussene sine. Virkelig mange hundretusener av kroner. Så vidt jeg forstår, så er den egentlig viktigste grunnen til det at de kan være med i tèten for kåringene av årets feteste russebil.

Gud Bedre er skeptisk til utviklinga. Det er ikke penga det kommer ann på; det er kreativiteten, orginaliteten, sjela og humoren det kommer ann på.

En russebil kjører rundt med teksten "analt er galt", og det var er faktisk av de bedre. Det rimer jo ganske fint.

Det er jevnt over et noe sørgelig nivå når det gjelder de viktige kriteriene.

Likevel har det vært mulig å kåre en vinner.

Gudbedreprisen 2006 for beste russebil har bare èn kandidat.

Det er russebilen "Idioti".

Tøff?

4 Comments:

At 14 mai, 2006 17:52, Anonymous Anonym said...

Drittoeff:D Det er *nesten* slik at jeg tilgir russen at de er tullinger som bruker alt for mye penger paa tull og vaas. (Jeg er tastatur-hemma, can you tell?)

 
At 15 mai, 2006 03:42, Anonymous Anonym said...

Jeg tror nok jeg hadde foretrukket å bli hentet i en bil som den på bildet der, i forhold til en av de styggere bilene som ligner :-)

 
At 15 mai, 2006 17:06, Blogger Elvis Bling Laden said...

tiram: Jeg veit. Ihverfall akkuratt de her. De er kule!
Ragnhild: Jeg var inne i den. De har det mye morsommere i denne bilen enn i snutebiler. Helt sikkert. Jeg har prøvd begge.

 
At 16 mai, 2006 06:42, Anonymous Anonym said...

Pen bil, russen er fremdeles mongo. Ja, du hørte meg: Mongo. Jeg følte meg veldig voksen nå... Men pen bil. Nydelig bil.

 

Legg inn en kommentar

<< Home