mai 15, 2006

Gud Bedre leserundersøkelse for Mai

Kristin og Rolf Arne sitter fortsatt på Sting, og ingen synes å ville høre mer om dem. Det gir meg endelig muligheten til å vise integritet, og drite langt i hva leserne måtte mene. Mohahaha!
De diskuterer hva som skal skje i framtida, og de er eksperter på området, så klapp igjen og lær når voksne folk drekker!

Forfattere bør imidlertid forholde seg til langt strengere regler hvis de skal begi seg ut på framtidskildringer.

Snuten må gjerne fortsette å drite seg ut. Historia om sandkassepolitiet er det nærmeste jeg har gjort av nyhetsjournalistikk, om jeg kan kalle det det. Jeg synes ikke jeg klarte å formidle hendelsen like gøy som det var i virkeligheten, for det var virkelig et par hundre mennesker som lo i en times tid i strekk. Faen heller - jeg ler enda!

Jeg har et ørlite flertall kvinner her inne, på 51%. Et tverrsnitt av verden, altså.

Initsiativet for et nytt begrep som kan innbefatte kunst og resten av de beviste kulturelle utrykka blei møtt med entusiasme og et spennende kommentarfelt, og leserne av Gud Bedre har nå muligheten til å delta i en rådgivende folkeavstemmning om hvilket ord som er best egna.

Jeg innrømmer at det var litt flaut å lage en hel post hvor jeg anbefalte spillbloggen LOL EID, når de fortsatt har saken om at jeg kjøpte et dataspill som siste oppslag, men skitt au. Guds veier er uransakelige, så fuck you!

Jeg ser også at våren kom den 18 April, og det er jo litt gøy, for den varte ikke så lenge. Nå har det jo vært sommer i over en uke! Tjoho! Gud elsker oss!

Okei. Jeg har liggi med et snitt på rundt hundre genuine treff per dag i April. Gud har stadig grep om verden. Vampus leser så vidt jeg kan forstå fortsatt ikke guds ord, men som trøst er Milton Marx innom her stadig. (han har forøvrig en hysterisk historie om forsøk på å kvitte seg med Bush.)

Skjønt, dette kan tyde på at hu i alle fall har vært innom her.. Jeg begynner kanskje å bli redd at min fiksering på Vampus er noe usunn?

Jups. Tida er inne for å avgjøre det hele for Mai. Hva er fint og hva er kjipt i denne fantastiske måneden.

Gud Bedres Leserundersøkelse for Mai, og resultatene.

Etiketter: ,

9 Comments:

At 15 mai, 2006 14:10, Blogger Sexy Sadie said...

Jeg synes mai kan bli over snart, jeg har ligget nedsnødd pga pollen siden varmet kom for 14 dager siden.

 
At 15 mai, 2006 16:49, Anonymous Anonym said...

Sitat Bling Laden: "Jeg har liggi med et snitt på rundt hundre genuine treff per dag i April."

Snodig å snakke om "treff" på den måten, men du har altså liggi med hundre genuine mennesker hver eneste dag i april? Jeg er svært imponert. Dette kan tyde på at gud i det minste har både potensen og draget i orden.

 
At 15 mai, 2006 17:02, Blogger Elvis Bling Laden said...

Sexy Sadie: Pollen er noe jævla dritt for de som ikke tåler det. Jeg er litt overasska over at du alikevel synes å mene at utenriksministeren er værre?!? På undersøkelsen, mener jeg..?
anonym: Hehehe.. Jeg veit. DET er mye jobb, det. Vi kaller det gjerne "treff" for å være litt diskrete når vi er blandt folk og ikke kan snakke åpent om det.
Skjønt.. Genuine og genuine.. Et og annet falskt overflatisk menneske blir det vel.

Neida. Der ser du at formuleringsevnen er noe svekka ved automatskrift. Men hvis du synes dette er slapt skrivi, så skulle du lest boka til Gry Jannice Jarlum.

 
At 15 mai, 2006 21:35, Blogger Milton Marx said...

Milton er stadig innom. Det er viktig at man alltid har full oversikt over fienden.

Vi er for tiden i gang med å sjekke om det finne skjulte meldinger i bloggen som er egnet til å svekke koallisjonen av de villige.

 
At 16 mai, 2006 00:40, Blogger Dadida said...

Milton; denne siten er full av kommandoer for oss kadre. Vi har våre kodeord. Mitt har ennå ikke kommet, men jeg leser og venter. Jeg har mitt oppdrag og jeg avventer kodeordet før jeg utfører oppdraget. Gud'run er vår herre!

 
At 16 mai, 2006 01:24, Blogger Elvis Bling Laden said...

milton: neida. Ingenting å bekymre seg for her. alt er rolig. ingen grunn til panikk. vi bare.. tar det rolig.. du kan trygt bare puste rolig..
dadida: pshhhht. Jeg veit ikke hvordan jeg skal si dette, men.. hrrrm.. altså... Du har ikke en camel light å bomme bort, vel? Camel light? nå!

 
At 16 mai, 2006 06:45, Anonymous Anonym said...

Jeg ville bare si at en sunn skepsis til alt Vampen tar seg til sikkert bare er bra for fordøyelsen.

 
At 17 mai, 2006 23:40, Blogger Brage said...

Burberry staves sånn. Ikke Burburry. :-)

 
At 18 mai, 2006 16:54, Blogger Elvis Bling Laden said...

iversen: JO, kanskje, men jeg er redd det er litt mer komplisert enn det. Det er en slags avstands kjærlighets-hats affære. Det er derfor jeg synes det er litt skremmende.
Brage: okei. Jeg synes det så litt rart ut, men jeg mener å huske at jeg faktsik mått google det. Men så har jeg altså klart å skrive det feil alikkavæl. Men men. Nå har jeg det ihvertfall svart på hvitt: det er de døveste merkeklæra det er mulig å gå med.

 

Legg inn en kommentar

<< Home