mai 12, 2006

Sandkassepoliti

Jeg var i ferd med å tape et parti bordtennis i Sofienbergparken den 10 mai. Klokka var kanskje halv 11, da en av politiets patruliebiler kom kjørende inn i parken.
Det er ikke nødvendighvis videre populært blandt parkens brukereJubelen var derfor høylytt da politibilen klarte å kjøre rett ut i sandkassa.
Der sto de.
Bom.



Politiet forsøkte å få folk til å hjelpe til med å lempe bilen ut av sandkassa.


Problemet var bare at folk dytta den andre veien også.


Det gikk kanskje tre kvarter før Falken endelig kom.


Her kjøres de bort.

Det gjorde dagen.

- "Falken, versågod?"
- "Ja, goddag. Dette er fra politiet. Vi står med en svartemarja kjørt fast i sandkassa øverst i Sofienbergparken, vi. Det er i ferd med å bli litt ubehagelig, for det er mye folk, og de er litt fulle og sånn. Kan dere komme å kjøre oss ut?"
- "Heheeeeh.. Kremt. Ja, ikke noe probleeeeh heheheheeeem! Vi hi hi hi kommmer med eeeeeen gang!"

9 Comments:

At 12 mai, 2006 11:42, Anonymous Anonym said...

Hahaha! Driiitherlig! Alt man går glipp av -- godt vår mann med kameramobil var på stedet:D

 
At 12 mai, 2006 11:42, Anonymous Anonym said...

Eh, faen -- var ikke meininga å være anonym, da ...

 
At 12 mai, 2006 11:46, Anonymous Anonym said...

Men faen i helvete, da! Er det Opera 9 eller er det Blogger, Elvis, som flipper over på "Anonymous" når jeg klikker på "Preview"? Hvis denne kommentaren også ender opp som anonym, blir jeg litt sur.

 
At 12 mai, 2006 14:42, Blogger Elvis Bling Laden said...

Nei, gud veit. Kanskje det er nye opera? Jeg har også hatt det problemet litt i det siste.
Det var jævlig mange kameraer der, da. Mange kameramobiler, men jeg har ikke sett noe annet om det. Jeg hadde håpa det skulle havne i avisene. Det var en jente med et skikkelig kamera også, så jeg. mine bilder lider jo litt av at det ikke har ordentlig blitz.

 
At 12 mai, 2006 16:35, Anonymous Anonym said...

Bøggrapport avsendt til Opera.

 
At 12 mai, 2006 20:39, Blogger Fjeldstad said...

Tenkte jeg skulle lage post om den samme fantastiske hendelsen, men jeg glemte å ta bilder..... så dum er jeg.

 
At 12 mai, 2006 20:53, Blogger Elvis Bling Laden said...

åja! Jeg vil gjerne se det hvis noen har tatt litt bedre bilder av det. Det må det jo være. Men det var hyggelig å se deg! Takk for sist! Vi må slutte å møtes på denne måten. Præhæhæ!

 
At 16 mai, 2006 04:54, Anonymous Anonym said...

Fantastisk :-)

 
At 16 mai, 2006 06:41, Anonymous Anonym said...

Haha, deilig lesestoff (også med BILDER a gitt!) på morgenkvisten!

 

Legg inn en kommentar

<< Home