juli 21, 2006

Gudbedres oppsummering for Juli

siden jeg glemte å snakke å snakke om den når jeg skreiv den siste leserundersøkelsen, så bør jeg nå nevne at jeg møtte sjølveste vampus, mimir, meningspolitiet, tiram og lille blå på dattra. Det var en del av forrige månedes store blogghappening. Den fikk en hel del treff, kanskje spesielt siden Vampus og LilleBlå linka artikkelen, og dessuten linka spaltet samme dag. Da blir det jo trafikk, vøtt. Hyggelig, det. Men det er mer.

Akkurat i det jeg får posta min post nummer hundre, så blir jeg driti ut av erikso i posten Åssen drite ut en båndbreddetjuv. Teksten sier vel seg sjølv, men jeg kan vel avsløre at jeg i prinsippet ikke oppfordrer folk til å stemme FRP. Tru det eller ei. Han må ha gjort noe på det eksklusive nettverket underskog også (jeg kommer ikke inn for å se), for den 19 juni tok jeg pers med 702 genuine lesere, jamfør statcounter.com. En liten stund der trudde jeg at jeg VAR så bra.





Litt politikk har det blitt også, for Afghanera sultestreika. Jeg har kalt Kristin Halvorsen rasist på en såpass elegant måte som gjør at jeg ikke kan bli dømt for noe.

Så har jeg fortsatt å propagandere dugnadsamfunnet

Og når vi er på politikk, så offentliggjorde jeg gudbedres stemmeseddel to ganger, og endte på et resultat på 57% RV-velgere. 11% SVere og hele 7 % Høyrefolk. Høyrefolka er jo de jeg helst vil ha her inne, så på en måte er jeg glad for at RV prosenten har gått betydelig ned siden sist.

Det har ikke blitt så jævlig mye Gud denne måneden, men jeg har ihvertfall oversatt den tyske utopiske kommunisten Willhelm Weitling til norsk. Han beviste på midten av det attende århundre at Jesus var kommunist i Den Armes synders Evangelium èn og to. Les dem! Det gjelder dere kristne også! Helt på ordenlig.

Gud har også forklart dere om konspirasjonsteorier, men jeg mistenker at dere inbiller dere at jeg har stjælt teksten fra noen. Det har jeg ikke! Den kommer direkte til meg, dalende ned fra himmelen, som alle riktige tanker.

Så har jeg definitivt gitt opp min motstand mot meta-blogging. Se her, og her.

Jeg har gitt opp min motstand mot mye rart, jeg har foreksempel publisert en meg-meg, som Iversen blei sjalu på. Det er også all grunn til å sjekke ut opphavskvinnen her. Eller Tiram sin.

Etiketter: