mars 12, 2006

Gud svarer

Gud har sendt meg en beskjed i forbindelse med denne artikkelen på Reality Challenged. Beskjeden kommer fra Gud, og lyder som følger:

    "... Følgende har kommi fram i samtale mellom Mihoe og Minime:

  • "Etter en kjapp gjennomgang av både Darwins utviklingsteorier og Bing Bang kom selvsagt det store mysteriet opp for dagen: Nemlig hva som hadde skapt universet?"


  • Det er et ganske lett spørsmål. Det er det jeg som har gjort. Relativt fort gjort, innafor normalarbeidsdagen (på den tida) og på omtrent seks dager. Noe kunne jeg kanskje jobba mere med, men det er alltid så lett å være etterpåklok.

  • "Minime mente at det Ihvertfall ikke kunne være den formen for spøkelse som kalles Gud som kunne være årsaken til alt liv."


  • Vel, det er mange ting jeg ønsker ugjort, men spist er spist og sånn er det med den. Hvis du absolutt må gi skylda på en person, så er det nok mest naturlig at det blir meg.

  • "Gud ville ikke fått min stemme i Idol Ihvertfall"


  • Mulig det. Men jeg synger faktisk, i all mulig beskjedenhet, som en gud. Og det er mere enn hva du presterer i samlingsstund i barnehagen, jenta mi. Hah!

  • "Idol er alle tings målestokk og en gammel mann med skjegg har ikke sjangs."


  • Her har vi det: En gammel mann med skjegg! Jeg er ikke en gammel mann med skjegg. for det første, så er jeg ikke gammel, jeg er evig. To veldig forskjellige ting. for det andre; Jeg er slett ikke en mann. Den hellige ånd er en mann. For det tredje; jeg har absolutt ikke skjegg! Jeg er en moderne kvinne, og jeg bruker Gillette for Women akkurat som mora di.

  • "som allmektig er det jo mulig at han er en djevel til synge?"


  • Jeg forsøkte det engang, og se hva som skjedde!

    Nei, det er alltid kjedelig å ikke bli trodd på, så jeg håper dere begge to svinger tilbake til min måte å se det på. Jeg ville derimot vært mere opptatt av å kvitte seg med "alt tilbehøret". Ikke for det, englene er gøyale nok. Himmelriket låter som en veldig god idè, og jeg håper dere klarer å innføre det snart. Problemet deres er at dere trur at jeg kommer til å ordne alle deres problemer for dere hvis dere bare tror nok. Det gjør jeg ikke. Sorry! Mere om det i neste post..


Håper dere har fått svar på det dere lurte på!

Etiketter: ,

7 Comments:

At 12 mars, 2006 22:01, Anonymous Anonym said...

Ha ha ha...Jeg er så glad for at vi fikk svar på dette og jeg skal be minime lese bloggen din i morgen (da det er samlingsstunder på skolen hun er med i).

Når det er sagt: Det med himmelen var en av dine bedre idéer og ikke noe du burde gi slipp på sånn uten videre.

 
At 13 mars, 2006 00:52, Blogger Elvis Bling Laden said...

Gud sier: "himmelriket kommer, Men det er flytta til jorda, og dere må lage det sjølv."

 
At 13 mars, 2006 15:40, Blogger VamPus said...

Vakkert. Spesielt hva som skjedde da du, Gud, fikk en djevel til å synge.. og dermed klarte å rive Berlin-muren med påfølgende endringer i Europa.

Jeg skal aldri aldri mer si noe annet enn at Gud er genial - O' Elvis Bling Laden!

 
At 19 juli, 2006 15:13, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 19 juli, 2006 15:13, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 19 juli, 2006 15:13, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 19 juli, 2006 15:13, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home