mars 15, 2006

Alkoholrelatert flause igjen

La oss si at.. Eh.. En kompis av meg, engang drakk seg helt sanseløst full. Helt hypotetisk, selvfølgelig.

La oss si at han ender opp i en noe oppheta politisk polemikk med en venn av seg som har den oppfattninga at SV er noe til et parti å stemme på ved valg. La oss si at de satt på en pub en fredagskveld.

La oss si at han, min venn, for å illustrere hvordan han mener det lukter av SV, snur seg rundt med ryggen til sin venn, trekker ned buksa, løfter rompeballene til side og gnir sitt eget rompehull med pekefingeren, og så holder fingeren opp mot ansiktet til hans venn med oppfordring om å lukte.

Ville det vært en hardtslående og kontant form for politisk retorikk da, eller?

Etiketter: , ,

7 Comments:

At 15 mars, 2006 14:15, Blogger butleninwasentdead said...

ojojoj! håper det ikke var mange andre mennesker der, sånne ting er helt ok, sålenge det er en sånn mann til mann greie.

 
At 15 mars, 2006 18:26, Blogger Elvis Bling Laden said...

hehehe.. hva hvis det var en kvinne?

 
At 15 mars, 2006 20:29, Blogger saccarina said...

Det er litt shitty å gjøre slik, spør du meg. Men jeg kjenner til mennesker som stikker fingeren i halsen for å illustrere hva de synes om FrP, så rent politisk er det kanskje naturlig å ty til andre enden av kroppen.

 
At 16 mars, 2006 08:44, Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 20 mars, 2006 19:59, Blogger Jensvold said...

bare IKKE gjør begge deler! fingern bak og i halsen!

Jeg ville nok prøvd å holde meg et stykke unna vedkommende en stund etter den hardtslående argumentasjonen. :)

 
At 06 april, 2006 22:55, Blogger Ida said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

 
At 28 april, 2006 19:26, Blogger Dadida said...

ÆSJ! Og så på bursda'n din da!

 

Legg inn en kommentar

<< Home