mars 14, 2006

Fysioterapi

Jeg var hos fysioterapauten min idag. Det er en halvtime hver gang, og det går ut på at jeg kler av meg til underbuksa, og en mann på omlag femti gjør vonde ting med ryggen og rompa mi. En vanlig mann hadde neppe klart å gjøre meg så vondt bare med henda sine, men denne mannen har årevis med utdannelse i å finne de ømmeste punktene på kroppen.

Ved en anledning la han knyttneven bak ryggen min mens jeg hadde lagt henda mine bak
nakken. Så lente han seg over meg, og med ett støt la han hele kroppsvekta si til og knakk opp ryggen min. Jeg skreik! Pain! Intenst!

Idag skulle han bare kna rompa mi, selvfølgelig på det punktet der han med kirurgisk presisjon har finni ut at det gjør mest vondt. Så jeg ligger der, nesten naken, i intens smerte, og får ikke lov å holde pusten, mens han forklarer meg om behovet for at Fremskrittspartiet for forsøke seg i regjeringsposisjon.

Hva med det? Jeg betaler 210,- kroner halvtimen for å bli torturert av en kar som forteller meg om at alle må stemme FRP.

Hvem trenger venner med fiender som det?

Ellers idag må du sjekke ut De dreper kammeraten min hos Hellesnesevise meninger, og dessuten den nye låta til Definite som heter Ørten Takter i MP3 format.

Etiketter: ,

5 Comments:

At 14 mars, 2006 20:52, Anonymous Anonym said...

Hahaha! Kall meg gjerne ondskapsfull om du må, men det var et hysterisk morsomt bilde du beskreiv der:D

Hvem var det som sa at "skadefryd er den eneste sanne glede"? Hihihi.

 
At 15 mars, 2006 18:27, Blogger Elvis Bling Laden said...

Det finnes en lykke i verden
som ikke vendes til lede
det er å le av en annen
det er den sanneste glede

 
At 15 mars, 2006 21:25, Anonymous Anonym said...

Fine diktet:)

Hm, når jeg leser kommentaren min igjen var det da ikke måte på mangel på empati heller ... Jeg syntes jo litt synd på deg og, sjøl om jeg mest flira:)

Hørte av lillesøster i dag at hun rett og slett bytta fysioputt etter at fyr'n hun pleide å gå til fikk for vane å legge ut om de fæle utlendingene. Kan det være samme mann, eller tiltrekker yrket seg bare drittsekker? (Er ikke Martha Louise Behn utdanna fysioputt, forresten?)

 
At 15 mars, 2006 21:30, Anonymous Anonym said...

"You can use some HTML tags, such as ..." står det, men ikke pokker. I kommentaren over skal det være "(...) ikke *måte* på mangel på empati (...)" og lillesøster *bytta* fysioputt, men I-taggene borker det til. Det er noe råttent i kommentarfeltet ditt, Elvis!

 
At 17 mars, 2006 14:38, Blogger Elvis Bling Laden said...

Du, jeg lurer på om det faktisk kan ha vært den samma karen. I går så begynnte han, helt ut av det blå, å snakke om hvordan "alle veit" at muslimene vil ta over verden, og utrydde europeere. Han er virkelig på noe greier han karen.

 

Legg inn en kommentar

<< Home