juni 15, 2006

Gud Bedre leserundersøkelse for Juni

Gud Bedre siden siste leserundersøkelse har offentliggjort det nye begrepet spunk, skrivi om boka Utopi, Revolusjon, Sosialisme", som seinere har blitt publisert på Frihetlig.org.

Så Blei jeg intervjua på Sonitus, og tilslutt blitt sitert i profilen til Vampus. Alt det kan du lese om på blingladenorama.

Hva mer? Jo, det er posten om at det er for få samer i norge, folkefest for angrepet, og flere forsøk på å forklare mofokkers hva kommunisme er for noe. Et annet ord for kommunisme, og Unge høyre er kommunistisk.

Så har jeg spurt leserne om hvorvidt jeg skal stå fram med fullt navn eller ikke, i posten å ta en vampus.

Alt dette, og mere til, kan du være med å påvirke i Gud Bedres leserundersøkelse for Mai. Ta testen!

(Eller du kan se resultater.)

Etiketter: ,

8 Comments:

At 15 juni, 2006 18:49, Anonymous Anonym said...

Jeg vil stemme Rød Valgallianse, men får ikke lov :( *gidder ikke komme med vittige konspirasjonsteorier*

 
At 15 juni, 2006 20:07, Blogger Elvis Bling Laden said...

Oj, for hælvete. jeg har prestert å glemme mitt eget parti! det må jo sies å være imponerende. jeg får retta opp. beklager, arbeiderklasse, beklager gud. tilgi meg.

 
At 16 juni, 2006 11:08, Anonymous Anonym said...

Hahahahaha.
La merke til det...

 
At 16 juni, 2006 14:54, Blogger VamPus said...

Det foreløpige resultatet på å stå frem er delt, så da går vi vel en spennende helg i møte...

 
At 16 juni, 2006 15:12, Anonymous Anonym said...

Andelen din av kvinnelige lesere ser ut til å ha sunket kraftig sida den første leserundersøkelsen din. Eller var ikke kvinnene i fleirtall da?

(Apropos ingenting: Du må putte "www" inn i lenka til Spaltet, eller fungerer den ikke: http://www.spaltet.net/)

 
At 16 juni, 2006 16:05, Anonymous Anonym said...

eg savner også RV, så her kjem ei stemme for RV

 
At 17 juni, 2006 12:16, Anonymous Anonym said...

Ha ha...Jeg tror kanskje du kan anklages for fusk her siden du har nullstilt telleren på de politiske partiene. Men siden Vampus har vært innom og det ser ut som om hun har sluttet seg til det glade kommunistiske budskap er det kanskje helt greit.

 
At 20 juni, 2006 17:30, Anonymous Anonym said...

Er jo en del interessante tall her da;

# Bør du stå frem med navn og bilde:
# * nei (50%)
# * ja (50%)
# 55 total votes

Å oppnå 50/50 med oddetall er ikke en dårlig bragd.

 

Legg inn en kommentar

<< Home