september 09, 2006

De råeste t-skjortene

Guds utsendte fashionreporter knipser stadig de lekreste kreasjoner i Oslos bakgater. Følg med. Bidra! Delta!



Hvilken T-skjorte er tøffest?

Scandinavian ping-pong princess 1978

Ruster ned

The only bush I trust is kastanienbush




Chuck Norris is my homeboy


Osama bin-laden



I scored with the princess



God is busy - can I help you?



Pirates are way cooler than ninjas




Se resultater.

(Flere t-skjorter? se heite t-skjorter og anti-american t-shirts.)

Etiketter: ,

14 Comments:

At 09 september, 2006 12:51, Anonymous Anonym said...

Pirater er heilt klart mye kulere enn ninjaer.

 
At 09 september, 2006 15:23, Blogger Elvis Bling Laden said...

jeg har debatert dette fram og tilbake lenge, og har tilslutt kommi fram til det samme. Så personlig vil jeg ha en t-skjorte som heter "pirates are a little bit cooler than ninjas"

 
At 09 september, 2006 15:54, Anonymous Anonym said...

Hva med bare "pirates have more fun than ninjas, until they get killed by them"?

 
At 10 september, 2006 04:46, Anonymous Anonym said...

Men en ninja hadde sparka ræva til en pirat sønder og sammen. Det har jeg jo vist tidligere. Mads Eriksen er enig med meg!

 
At 10 september, 2006 09:43, Blogger Fjeldstad said...

Jeg har alltid vært i krig med Ninjaene, spesielt de usynlige...

 
At 10 september, 2006 12:33, Anonymous Anonym said...

Pirater er tøffe

 
At 10 september, 2006 13:04, Blogger Elvis Bling Laden said...

jøss. Dere liker åpenbart pirat/ninja-skjorta best. Jeg som i mitt stille sinn tenkte kanskje at dette temaet var.. vel.. grunndig utforska. Det spiller kanskje ingen rolle?

 
At 10 september, 2006 18:30, Anonymous Anonym said...

De gamle er fortsatt eldst, Elvis. :D

 
At 11 september, 2006 20:22, Anonymous Anonym said...

Må jo bare svare Osama-tee på en dag som denne... :)

 
At 13 september, 2006 09:48, Blogger Misha BB said...

Mario-skjorta er best.
Men når det er sagt, så kan en femterangs ninja lage sushi av ræva til en hvilkensomhelst bebartet, enøyd skjeggebuse med pappegøye på skuldra i løpet to sekunder når som helst.

 
At 14 september, 2006 22:54, Anonymous Anonym said...

Ninjaer og pirater?http://nvp.kavefish.net/

 
At 17 september, 2006 20:27, Anonymous Anonym said...

Pirater er selvfølgelig tøffest. Jeg har talt

 
At 19 september, 2006 15:02, Anonymous Anonym said...

Q: What be a pirate's favourite music?

A: Arrrrrr'n'b.

 
At 24 september, 2006 08:22, Blogger Erik Kruse said...

I fare for å være i overkant sosialdemokrat:

Ninjas and pirates agree: Cowboys suck. (www.threadless.com)


Forresten: Egentlig syns jeg pirater er kulest, mens ninjaer sikkert er farligst. Men hvem bryr seg om det når man kan seile hele dagen og drikke rom (og sikkert aldri treffer en ninja, en gang)

 

Legg inn en kommentar

<< Home